Auteur Topic: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]  (gelezen 47264 keer)

Offline popcorn

• Forumlid
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #60 Gepost op: 23-09-2011, 14:25:40 »
Te gekke actie tijdens de proef! Gunde het haar ook echt na de belachelijke discussie over het eten en dat ze geen specialiteit zou hebben. Ik zou zeggen...specialiteit gevonden!! ::ok::

Inderdaad liet zij de groep ff een poepie ruiken. Wat een strijdlust zeg, zag je de gezichten van de mannen? Lachen............... ::trots::
« Laatst bewerkt op: 23-09-2011, 18:12:21 door Sprien, Reden: quotefix »

Offline popcorn

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 23-09-2011, 16:00:48 »
Ik zag haar anders vandaag weer op expeditie en daarbij eten verzamelen. Beetje zwart-wit verhaal... ::ohno::

Trouwens ik ergerde me wel er wel aan dat ze een hele bananenboom omhakten om een trosje bananen te pakken. ::niet-ok:: Zouden ze moeten verbieden vanuit de productie.

Inderdaad heb ik mij daar ook nogal over opgewonden. Als ze elke keer voor een tros bananen een volledige boom om gaan hakken dan is er straks niets meer op het eiland. Nu maar hopen dat daar geen apen leven, die pik je dan wel hun eten af voor nu en in de toekomst.  ::ohno::

Offline popcorn

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 23-09-2011, 16:05:23 »
Heb 's ergens gelezen dat de bananenboom eigenlijk meer een soort plant is.  Als je de vruchten plukt gaat ie sowieso dood.
Er kunnen zich dan nieuwe scheuten ontwikkelen aan de basis van de stam..
Dit terzijde, ik vind dat Anne zich nogal wanhopig gedraagt door zich zo op te dringen in de keuken.
Waarom gaat ze niet vissen, hout sprokkelen, eten zoeken? Nee..ze wil dingen leren. Gaat een beetje lijken op een machtsstrijd.
 Viel me mee dat Deborah haar niet een ferme tik gaf met de pollepel.. :)

Deborah is niet veel beter. Die zegt ook niets recht voor zijn raap maar achter haar rug om of alleen in de camera. Zij had Anne bij het koken meteen kunnen zeggen: Anne, blijf uit mijn panne!  ::tandpastasmiley::

Offline VlaamseArdennen

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 23-09-2011, 22:35:19 »
Irritant gedrag van An ga ik toch niet mee akkoord...ze beseft gewoon dat de band van het drietal te sterk is, zeker als die zich dan nog allerhande taken opeisen waardoor hun 'waarde' in het kamp zogezegd stijgt. Volgens mij :-)

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 24-09-2011, 01:04:01 »
Irritant persoon... goede prestatie tijdens de proef hoor.. maar ze mag er van mij snel uit!

Offline Rogue

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
« Reactie #65 Gepost op: 24-09-2011, 11:46:41 »
Ik vind Anne vreselijk irritant, helemaal dankzij de proef, ik ben voor Noord, sleept zij die kist gewoon even bijna naar de overkant.
Tja als haar hachje op het spel staat kan ze blijkbaar ineens wel wat behalve roddelen en fluisteren.
Nee vind haar maar niks. Ook niet na de proef.
Ze stookt en om iemand nou zoveel respect te geven na een goede prestatie in een proef vind ik vreemd. ( van haar kampgenoten dan he )
Van mij mag ze snel naar huis ::zwaai::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Molow

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #66 Gepost op: 24-09-2011, 12:24:36 »
Dus omdat je voor Noord bent en zij iets goed doet voor Zuid vind je dr irritant? Lol wat is dat nou voor redenatie.

Ja ik ben voor team 1 en omdat speler van team 2 een goal scoorde vind ik die irritanttt!!11!!1,,
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #67 Gepost op: 24-09-2011, 12:52:52 »
Nee hoor niet alleen omdat ik in de proef voor Noord was.
Ze irriteerde me al de hele tijd in het kamp, ook vorige week al.
Dus ja ook al doe je dan een proef goed, maakt dat nog niet dat ik je dan ineens leuk ga vinden nee.
Snap ook niet dat haar kampgenoten haar ineens wel leuk vinden. Persoonlijkheid blijf toch hetzelfde.
Ik vind haar vervelend, niet omdat ze kamp noord deed verliezen tijdens de proef. Gewoon om haar karakter.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 24-09-2011, 13:04:26 »
Natuurlijk vinden haar kampgenoten haar niet ineens wel leuk.

Offline Da Wizz

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 24-09-2011, 15:26:17 »
Anne is voor mij echt een bron van humor. Ik ben geen fan van haar en kan haar ook echt niet al te serieus nemen, maar tot nu toe heeft ze me elke aflevering (onbedoeld) laten lachen. Deze keer was haar hoogtepunt het pollepel-duel met Deborah  ::rofl::

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 24-09-2011, 16:39:12 »
Nee hoor niet alleen omdat ik in de proef voor Noord was.
Ze irriteerde me al de hele tijd in het kamp, ook vorige week al.
Dus ja ook al doe je dan een proef goed, maakt dat nog niet dat ik je dan ineens leuk ga vinden nee.
Snap ook niet dat haar kampgenoten haar ineens wel leuk vinden. Persoonlijkheid blijf toch hetzelfde.
Ik vind haar vervelend, niet omdat ze kamp noord deed verliezen tijdens de proef. Gewoon om haar karakter.

Ik bedoelde deze zin 'Ik vind Anne vreselijk irritant, helemaal dankzij de proef, ik ben voor Noord, sleept zij die kist gewoon even bijna naar de overkant. ' Erg kinderachtig. Ik vind haar ook irritant maar in de proef deed ze het gewoon goed dus om dat irritant te noemen. ::) ???
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 24-09-2011, 21:35:27 »
De enige die nadacht over de kist, natuurlijk wil een zware kist niet slepen over een losse bodem, dat gaat alleen over een gladde ondergrond ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline willy

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 25-09-2011, 08:43:47 »
Anne irriteert me mateloos.  Zij is de enige die ik doorspoel.. ;D

I-love-paars

• Gast
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #73 Gepost op: 26-09-2011, 23:35:53 »
Anne is niet mijn favoriet. Maar ik vind niet dat ze een stoker is ofzo.
Ik vind dat zij op een heel rustige manier heeft verteld van kijk: mijn idee is ...
Ze zegt niet dat het zo is, maar wel zo overkomt.
Ok ze fluisterde wel.Maar ze zal misschien aanvoelen dat ze het niet tegen Deborah kan vertellen omdat ze bang is een boze reactie te krijgen van Deborah?
Maar ik vind dus niet dat ze Deborah of anderen echt zwart gemaakt heeft.
Ik begrijp haar wel. Ze heeft inderdaad geen specialiteit, ze wil dus gewoon ook helpen. Maar als het idee is: zoek zelf je specialiteit, ja amai dan kan ze idd bijna niets doen op het eiland.

Offline atel

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 27-09-2011, 16:30:13 »
Ik heb even zitten nadenken over wat nu zo irritant is over Anne.  Eigenlijk is het enkel haar intonatie.  Zij kan namelijk neerbuigend overkomen, maar ik denk niet dat het haar bedoeling is.  Feitelijk zal zij het ook menen als ze zegt dat ze graag iets wil leren. 
Verder had ze het ook bij het rechte eind als ze het over ieders specialiteit had.  Iedereen in Kamp Zuid probeert zich nuttig te maken en heeft zich dan één of meerdere taken toegeëigend.  Dan vind ik het niet meer als juist dat Anne, die zich ook nuttig wil maken op het eiland, 2 van de 3 "samenspanners" hierover aanspreekt.  Wat daarna gebeurde, de discussie die dan eindigde in "als we deze proef verliezen, stem ik Anne er uit", getuigt van flauw en kinderachtig gedrag van de gamer.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 27-09-2011, 17:02:10 »
Goed hoe ze het deed in the proef maar verder is ze gewoon irritant. Eerst zat ze te fluisteren en toen zei ze dat het gewoon er open en bloot over wou hebben, waarom dan fluisteren?
Ik vermoed dat ze gewoon fluisterde omdat ze dacht dat Kobe sliep en ze hem niet wakker wilde maken door hardop te praten. :)

Ik heb denk ik vanalles gemist, want ik weet totaal niet wat er zo erg is aan Anne. Ze heeft inderdaad gelijk. Vandaag hoorde ik haar toevallig op de radio over de aflevering van gisteren (bij ons komt het pas op maandag) en daarin legde ze dus nog eens uit wat ze bedoelde. Ze merkte in het andere kamp een echte team spirit, maar in haar eigen kamp waren het allemaal individualisten die elk hun eigen specialiteit moest hebben en niemand anders mocht dat dan doen of leren. En zij von ddat heel dom, want wat als bvb de vuurmaker er morgen uitgestemd wordt? Dan kent niemand anders hoe je vuur maakt en moet je het weer beginnen leren met een paar dagen geen vuur als gevolg.

Anyway, ik zie niet zo waar de irritatiefactor ligt. Als het de intonatie is, zoals atel hierboven meldt, dan is het waarschijnlijk omdat ik dat al gewend ben van de Belgische televisie dat dit me niet (meer) stoort.

Zo en om haar te steunen heb ik nu m'n avatar veranderd.  ;D
Niet dat ze m'n favoriet is. Die heb ik nog niet echt. (waarschijnlijk gewoon Patrick :) )

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #76 Gepost op: 27-09-2011, 17:05:07 »
Anne heeft daar idd helemaal gelijk in. Maar ze zou het op een andere manier moeten brengen. Niet door zomaar zonder iets te zeggen zich te gaan bemoeien met het eten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lexxan

• Forumlid
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
« Reactie #77 Gepost op: 27-09-2011, 18:01:38 »
Op dit ogenblik heb ik gemengde gevoelens over haar... aan de ene kant vind ik haar constante zelfbeklag en het feit dat ze een HEEL erge neiging heeft om zichzelf in een slachtofferrol te plaatse bijzonder irriterend... maar aan de andere kant vind ik haar WEL entertainend.

Ze kan zagerig zijn, maar ze is de grootste reden waarom ik Zuid een STUK levendiger en interessanter vind dan Noord (ookal zitten  mijn twee favorieten op Noord - Lauretta en Sascha). Haar haat-liefde verhouding met Deborah en haar constant geslijm bij Esther en Jochem zijn twee dingen die ik enorm grappig vind, vooral omdat ze zo transparant en incompetent is.

Betreffende haar prestatie tijdens de proef: echt prachtig en iets wat toch enigszins respect verdient, of je nu een Anne Fan bent of niet. Mijn grootste probleem met Anne is dat ze te veel zaagt en te weinig onderneemt, maar met die proef heeft ze het heft in eigen handen genomen en zichzelf gered, wat ik een "robinsonwaardige" eigenschap vind. Ze had de kans om zichzelf te redden en heeft dat ook gedaan, in een van de betere (en verrassendere) proefuitslagen in ER. Ik vond het gewoon fantastisch om dat te zien, ookal ben ik niet echt een fan van haar.

Laten we hopen dat dit een signaal is dat ze zichzelf begint te verbeteren in plaats van te hervallen in de zelf-victimisatie die ze voorheen aanhield. Ik ben nu wel bereid om, zij het voorzichtigjes, een fan van haar te zijn...
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline New Flame

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 27-09-2011, 20:24:39 »
Ze verdient zeker respect voor de proef, maar ze blijft toch een zwakke schakel. Toegegeven, Deborah is niet sterk in proeven, maar ze komt met veel meer naturel over en heeft een vrij stabiele en sociale positie in het kamp. Als Anne wilt leren koken, kon ze net zo goed vlak voor het koken aan Deborah vragen of ze kan helpen. Ze had er echt geen lepelduel van moeten maken.  :) Ik snap niet wat er mis is met Nico die zei dat hij op Anne zou stemmen als het tot een eiland zou komen. Vanuit zijn standpunt lijkt Anne mij een logische keuze.

Jochem en Ester gaan waarschijnlijk bepalend zijn voor Anne bij een mogelijke eilandraad. Die twee waren deze aflevering trouwens maar lauwtjes en niet echt betrokken bij het kamp.

Offline Bubbles

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 29-09-2011, 18:17:16 »
Absoluut een heel knappe prestatie van Anne tijdens de proef! ::ok:: Maar toch vind ik haar nog steeds een van de mindere. Ik vind anderen toch nog steeds leuker. :P
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."