Op dit ogenblik heb ik gemengde gevoelens over haar... aan de ene kant vind ik haar constante zelfbeklag en het feit dat ze een HEEL erge neiging heeft om zichzelf in een slachtofferrol te plaatse bijzonder irriterend... maar aan de andere kant vind ik haar WEL entertainend.
Ze kan zagerig zijn, maar ze is de grootste reden waarom ik Zuid een STUK levendiger en interessanter vind dan Noord (ookal zitten mijn twee favorieten op Noord - Lauretta en Sascha). Haar haat-liefde verhouding met Deborah en haar constant geslijm bij Esther en Jochem zijn twee dingen die ik enorm grappig vind, vooral omdat ze zo transparant en incompetent is.
Betreffende haar prestatie tijdens de proef: echt prachtig en iets wat toch enigszins respect verdient, of je nu een Anne Fan bent of niet. Mijn grootste probleem met Anne is dat ze te veel zaagt en te weinig onderneemt, maar met die proef heeft ze het heft in eigen handen genomen en zichzelf gered, wat ik een "robinsonwaardige" eigenschap vind. Ze had de kans om zichzelf te redden en heeft dat ook gedaan, in een van de betere (en verrassendere) proefuitslagen in ER. Ik vond het gewoon fantastisch om dat te zien, ookal ben ik niet echt een fan van haar.
Laten we hopen dat dit een signaal is dat ze zichzelf begint te verbeteren in plaats van te hervallen in de zelf-victimisatie die ze voorheen aanhield. Ik ben nu wel bereid om, zij het voorzichtigjes, een fan van haar te zijn...