Auteur Topic: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5  (gelezen 15791 keer)

Offline findingnemo

• Forumlid
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #40 Gepost op: 15-09-2011, 15:52:48 »
Leuke aflevering. Ook mooie twist om dadelijk maar één kandidaat uit de grot naar de samensmelting te laten gaan.

Jammer dat de "gele' dames niet de tegenwoordigheid van geest hadden om één front te vormen tegen Kobe of Niko. Had deze aflevering nog gekund. Nu zullen ze één voor één als makke schaapjes naar de grot worden gestuurd door de Gamers.

Dat is precies wat ik dacht. Je kon dat ver van te voren aan zien komen. Ze hadden een tegen offensief moeten beginnen samen met die oudere man.
Dan waren ze met zijn vieren tegen drie geweest. Stom. Ik vind die gamers ook niet zulke leuke gasten moet ik zeggen. Een beetje sluw. Gatver.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Chocolade

• Forumlid
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #41 Gepost op: 15-09-2011, 19:03:12 »
Ik denk dat Sipke Jan uit het spel ligt, Katherine zal in d'r eentje doormoeten en wellicht wordt ze gek van het alleen zijn.

Ik denk dat het 'zwakkere' team wederom verliest, en dat Anne eruit wil stappen (misschien omdat die ruzie met Deborah haar niet lekker zat en ze wil naar huis), of dat Lauretta eruit wil stappen (heimwee, misschien weer een dip?)

Als die persoon eruit stapt, zal er daarna nóg iemand worden uitgestemd van dat team, en dan blijven er nog heel weinig over. Dan blijven alleen maar de twee gamers en Deborah over! ;o