Ook ik vond voor de eerste keer een proef echt oneerlijk. los van de "tanya had de tijd" reden, heeft nico ook nog eens minder uitrust tijd gehad tussen de proeven door. daarnaast geeft "voorliggen" een mens energie. hij maakte gewoon geen kans. 1 minuut is een hele stok naar de overkant brengen.
verder vind ik tanya én niko leuk! ik snap ook niet echt waarom ze die andere mannen niet heeft overtuigd om op niko te stemmen. ik denk omdat ze bang was dat de andere drie op iemand met een zwarte stem zouden stemmen.
niko had denk ik een beetje gevoelens voor tanya
en reageerde daarom zo ongelooflijk als een vertrapte sigaret
jochem heeft denk ik een lichte vorm van autisme, ik ken persoonlijk ook een paar, maar (zoals deze dat vaak doen) heeft ie wel geweldige uitspraken zo nu en dan. Leuk dat hij er nog in zit.
patrick heeft geluk.
Waarom reageerde Sascha zo raar tijdens de eilandraad dat er niet op Tanya gestemd mag worden?? Wilde hij op haar stemmen ofzo??
Ik hoop op een finale met N en T!
Ik geniet van dit seizoen!!!!!!!!!! Meer tavctiek dan ever, en die winnarseiland traktatie met een weldoordachte scheiding van de groep zorgt ook voor leuke feel good momentjes en spannende eilandraden.