Auteur Topic: Aflevering 3 - Donderdag 15 september - 20.30 uur - RTL5  (gelezen 25426 keer)

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - Donderdag 15 september - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #80 Gepost op: 22-09-2011, 17:34:50 »
Wat een wonderbaarlijk papier wordt gebruikt bij de eilandraad..

Blij dat ze die knikkerbak van de afgelopen seizoenen niet terug gebruiken (hopen dat het ook zo blijft met de samensmelting)  ::ok::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #81 Gepost op: 22-09-2011, 20:39:27 »
Net pas gezien en in Nederland is alweer een nieuwe aflevering!  :-\\

Anyway, wat ik ook nog wou zeggen: na al die jaren ER begin je de montage toch ook wel door te hebben. Laten ze eerst Lauretta nog eens een keer in Flashback zien dat ze het totaal niet leuk vind in haar kamp. Ja dan weet je al dat ze zo'n flashback voor een reden laten zien en ze dus naar het andere kamp zal gaan.
Idem geintje met "laten we even wat zinloze shots van een happy Tanja zien die toch oh zo gelukkig is op het eiland" dan weet je ook zodra er opnieuw gestemd moet worden: oké Tanja gaat dus. Daarbij komt dan ook nog eens het shot in het openingslied van Tanja in de grot.

Ze moeten het ietsje minder voorspelbaar maken.

En met die grot... mij lijkt Tanja wel een volhouder, hoewel het erg demotiverend is om er aan te komen en te merken dat 2 mensen het al opgegeven hebben (tenminste dat denkt je dan waarschijnlijk, ookal heeft Sip niet opgegeven).

Ohja en dat nog eens stemmen leek inderdaad erg plotseling verzonnen. Zo'n regels moeten eigenlijk aan het begin duidelijk gemaakt worden. Dit is een beetje manipuleren om er spanning in te brengen. Qua dingen anders editten dan hoe het gebeurd is, maakt het me niet uit, maar als het mensen de overwinning kan kosten vind ik dat wel erg jammer.

Oh en in het begin van de stemming toen die ene dombo z'n stem aan de groep liet zien en begon te gillen van "Nou, met spijt in het hart!", vroeg ik me wel af van euh... is die stemronde nu wel geldig? Ik had gedacht dat dat het einde zou zijn, dat het ongeldig was. Doordat iedereen zijn stem heeft kunnen zien, kon al de rest ook denken 'Oh ja, daar stem ik dan ook op, dan hebben we in ieder geval al meer stemmen tegen die persoon'. Al zou Freddy waarschijnlijk sowieso wel weggestemd worden. Maar als ze dan toch over regels beginnen... dan was dat ook niet geheel eerlijk.

Maar voor de rest blijf ik nog wel fijn kijken hoor. :) Moest even wat kritiek kwijt.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #82 Gepost op: 24-09-2011, 21:37:12 »
Ben het wel met je eens Robbie, de proef in de aflevering van deze week is ook al zo gemonteerd dat halverwege duidelijk was welk kamp er won...
Keep calm and eat chocolates!