Auteur Topic: Aflevering 5 - Donderdag 29 september - 20.30 uur - RTL5  (gelezen 18514 keer)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 - Donderdag 29 september - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #60 Gepost op: 2-10-2011, 18:01:05 »
Ik bedoelde ermee dat kijkers een voorkeur zullen hebben voor Tanja.

Maar is dat ook echt logisch?
Degen die langer in de grot heeft gezeten is toch eerder weggestemd en dus het minste gewenst door de groep?
Het is voor de deelnemers die na Tanja in de grot komen helemaal niet zo vanzelfsprekend dat zij terug moet keren naar de eilanden...
Zeker als het fanatieke deelnemers zijn die alleen maar zijn gekomen om te winnen.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 - Donderdag 29 september - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #61 Gepost op: 2-10-2011, 20:34:57 »
Ehm.... volgens mij mag op dit moment 100 procent van de grotbewoners naar de samensmelting. Zolang er niemand anders in staat/bereid is om te blijven tot het moment van de overtocht, heeft een discussie over wie het het meest verdient volgens mij weinig zin  :-\\
« Laatst bewerkt op: 5-10-2011, 01:08:11 door Ycaris »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 - Donderdag 29 september - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #62 Gepost op: 3-10-2011, 00:28:46 »

Ik ben benieuwd hoe ze gaan bepalen wie er van de grot terug mag. Ik denk dat 90% van de kijkers dan klakkeloos Tanja zal invullen. Als ze de grotbewoners zelf laten stemmen is haar kans een stuk kleiner.

Dat zal bepaald gaan worden door een proef mag ik aannemen. Maar ook al zouden ze erover moeten stemmen snap ik je redenatie niet, waarom zou Tanja's kans in dat geval een stuk kleiner zijn?

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 - Donderdag 29 september - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #63 Gepost op: 3-10-2011, 19:10:24 »
Nou, we stellen net vast dat als het aan de kijkers ligt Tanje 90% kans heeft om terug te keren. Die hebben een heel ander beeld van Tanje .. Die hebben haar alleen zien zwoegen met het vuur, de boten etc. De andere deelnemers niet.

Zo'n kans haal je nooit bij een temming tussen allemaal spelers die zelf ook graag terug willen naar het eiland. Stel dat zij wel voelen dat Tanja 'het eigenlijk verdient' dan ga je daar dus niet op stemmen om je eigen kansen zo groot mogelijk te houden. 90% kans haal je niet als je omringd bent door mensen die ook terug willen naar de eilanden.

Lijkt me eigenlijk onlogisch om hierover te discussieren.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 - Donderdag 29 september - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #64 Gepost op: 5-10-2011, 22:57:45 »
Vond de proef uit deze aflevering echt een hele leuke! :D

Tanja & Silvia samen in de grot was echt lachen. ;D Jammer van de opgave van Sylvia want ze hadden het echt leuk samen. ;D
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 - Donderdag 29 september - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #65 Gepost op: 5-10-2011, 23:21:00 »
Ik moet de aflevering nog steeds kijken!