Auteur Topic: Astrid is (niet) de mol!  (gelezen 68688 keer)

Offline Poekie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 2-04-2003, 15:02:03 »
Ah...super die informatie over dat boek!!
Wilde eigenlijk niet Astrid als mol, maar dit is het laatste druppeltje, ga Astrid nu toch echt verdenken.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 2-04-2003, 16:06:02 »
Wat ik ook nog wel verdacht vond van Astrid, dat ze (geloof ik) 2 dezelfde flessen wijn pake  ??? . Althans, ze leken erg op elkaar.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #102 Gepost op: 2-04-2003, 17:32:01 »
Ik kreeg als tip van een klasgenoot dat er MOL staat in het water!! En ik heb het net teruggekeken, en het staat er echt!!  :o :o :o

Zal dit DE hint zijn???  ???

Jammer dat ik niet de primeur heb, maar op dit forum gaat het heel snel allemaal!! :D  8)

« Laatst bewerkt op: 2-04-2003, 17:32:20 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline spaatje

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 3-04-2003, 20:31:28 »
Er wordt een paar keer gezegt dat er mol in het water staat wanneer Astrid onder de brug hangt.

De meesten van jullie zijn hier harstikke handig met foto's enzo.... :P

Zou iemand ajb een foto daarvan in dit topic willen zetten, zodat ik het met eigen ogen kan bekijken :D

Alvast bedankt...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 3-04-2003, 21:16:25 »
Dit is 'n screenshot gemaakt door Highwaykind, dat ook al in 't Aanwijzingen-topic was geplaatst.  :)

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 4-04-2003, 08:26:11 »
misschien ga ik nu recht tegen een aantal mensen in maar ik hoop nu van ganzeharte dat Astrid de volgende eruit vliegt, dat lijkt me(niet persoonlijk bedoelt hoor) geweldig want zo is er nog eenn ZOEKTOCHT naar de mol en niet zo van: ooooh astrid is toch de mol, ff snel kijke wie er afvalt en That's it. nee! nee! nee! dit programma moet LEUK blijven, en dit is toch wel een megahint al in afl. 3 met nog maar 2 mensen afgevallen, als dit aanduid dat Astrid de mol is zou ik het ontzettend jammer vinden!!!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #106 Gepost op: 4-04-2003, 12:54:33 »
Maar ja, zij iedereen een week geleden met het geluidsfragment niet dat Ferdi de mol was/ is. Ik weet het allemaal niet.. Of de natuur doet gewoon zijn werk of we worden er (met z'n allen) ingeluisd of hoe dat oo heet :-\... Verder heb ik echt geen idee meer wie niet de mol zou kunnen zijn.. dus het maakt me niet uit wie eruit gaat. (zolang het maar niet mijn mol Elise is)

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 4-04-2003, 20:50:36 »
Wat mij opvalt aan Astrid is dat wanneer Angela aan het woord is, ze beslist NIET naar Angela kijkt. Dat viel me op bij de opdracht met de koffers... en nu weer in de blokhut als Angela verteld van de boodschap opdracht...
Is er niemand die dat ook opgevallen is??
(en dan heb ik weer het eerste dagboek van Angela in mijn achterhoofd of het stond op de site... dat weet ik niet meer... waar Angela zegt dat ze zelfs geen oogcontact met de mol heeft gehad, dan is dat zinnetje wel HEEEEl letterlijk)

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #108 Gepost op: 4-04-2003, 20:55:16 »
ja, dat viel mij ook op, ook al bij de eerste aflevering... dat was ook de reden dat ik astrid ben gaan verdenken.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 5-04-2003, 10:59:27 »
Ik wil geen mensen voor het hoofd stoten ;), maar ik heb het fragment van Astrid bij het springen gisteren in de uitzending nog eens goed bekeken en ik vind dat 'MOL' in het water helemaal niet zo duidelijk. :-\

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 5-04-2003, 11:02:20 »
Ik wil geen mensen voor het hoofd stoten ;), maar ik heb het fragment van Astrid bij het springen gisteren in de uitzending nog eens goed bekeken en ik vind dat 'MOL' in het water helemaal niet zo duidelijk. :-\

Gelukkig, nog iemand die denkt dat het stromend water is, daar in die rivier.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline kareltje80

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt......
« Reactie #111 Gepost op: 5-04-2003, 11:17:14 »
Het zal denk ik wel aan mij liggen maar ik snap niks van dat plaatje van Astrid in het water.

Waar MOL geschreven staat was dat precies zo te zien in de aflevering. En wat zijn die lijnen erboven?

Ik ben nooit zo goed in ruimtelijk inzicht :-[

Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #112 Gepost op: 5-04-2003, 12:43:15 »
de lijnen of waterstromingen die het woord mol vormen, dat was in de aflevering te zien. de blauwe lijn die daaronder is getekend en de blauwe letters mol die daar ook zijn getekend, zijn door iemand van hier neergezet om de tekening te verduidelijken. ik hoop dat je het zo snapt :)

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 5-04-2003, 12:50:19 »
ik heb het vanochtend ook even op de video gaan bekijken, de beruchte mol-in-water hint.

volgens mij is dit gewoon waterstromen. De M is nieteens een echte M maar meer een soort H. Je kunt zien dat het water heel wild is en dat het in allerlei vormen en patronen stroomt. Dat het nu toevallig heel erg op (M) O L lijkt is erg leuk en ook heel goed gevonden maar m.i. geen verborgen hint. In ieder geval niet erop getekend door de productie ofzo want dat is bijzonder moeilijk omdat te doen, zeker omdat het shot ook beweegt.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #114 Gepost op: 5-04-2003, 13:05:45 »
volgens mij is het toch echt wel een hint. hoe groot is de kans nou helemaal dat water letters vormt? als die kans al minimiem is, is de kans dat het 3 letters vormt op dezelfde tijd die ook nog eens een woord vormen en wel het woord waar het bij dit programma om gaat, is volgens mij helemaal te verwaarlozen.

Offline Rocky

• Forumlid
  • Isn't it ironic, don't you think?
« Reactie #115 Gepost op: 5-04-2003, 13:23:30 »
Ik weet niet hoe deze hint zich rijmt met de actie van Astrid bij de tweede executie. Angela meldt duidelijk in haar 'chatsessie' dat zij verwachtte dat de executie afgekocht zou worden. Mede door Astrid is dit niet gebeurd!!!

Thank U

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #116 Gepost op: 5-04-2003, 13:33:06 »
deze hint naar astrid hoeft ook niet per se een hint te zijn naar haar molschap. ferdi heeft ook al zo'n soort hint gekregen (het geluidsfragment bij zijn eerste intro), en aangezien er nu al twee mensen een hint hebben gekregen, is er iig 1 van hen niet de mol. daarom heb ik ook het vermoeden dat er in totaal 3 van zulke hints gegeven gaan worden en dat deze 3 dan leiden naar de 3 finalisten.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 5-04-2003, 13:55:16 »
Ik denk ook dat het wel een hint is, maar die m is idd eerder een H dan een M.
En ik vraag me af of het wel de echte Astrid is die we daar onderin zien bungelen. Zat er trouwens ook zo'n shot in bij de andere kandidaten? Als dat niet zo is, dan is het nog waarschijnlijker dat het wel een hint is.
Maar dan nog vind ik het net zo'n overtuigende hint als die van Ferdi. (niet overtuigend dus)...

Offline hardcoremol

• Forumlid
  • Als dat geen Hind is...
« Reactie #118 Gepost op: 5-04-2003, 14:04:58 »
De plek waar ze sprongen, de Reversing Falls is een vrij bijzonder natuurverschijnsel. Door het grote verschil in getij ontstaan er tegengestelde sterke stromen op dezelfde plaats. Hierdoor zijn er veel draaikolken e.d.
Ik denk dus dat het gewoon een heel toevallige toeval is dat er M O L staat. Een 'O' namelijk zo gevormd, een L is eigenlijk een halve O.

Op deze site staat het uitgelegd:
http://new-brunswick.net/Saint_John/reversingfalls/reversing.html

Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 5-04-2003, 14:10:25 »
Mischien hadden ze een shot met alleen een O in het water en dachten ze bij de montage van: Die M(of H) en L monteren we er even bij en ze zijn weer even zoet daar op .com...  ;D