Jeroen van der Boom wil meedoen aan Expeditie Robinson
Jeroen van der Boom staat te springen om mee te doen aan een programma als Expeditie Robinson. Dat zegt Van der Boom in TROS Kompas.
Dit jaar neemt RTL 5 een tweede seizoen op van de VIP-editie van Expeditie Robinson. "Mij kun je porren voor allerlei dingen. Als ze me morgen bijvoorbeeld zouden bellen voor een programma als Expeditie Robinson, zou ik dat meteen doen. Er zit een kant in mij die steeds op zoek gaat naar nieuwe uitdagingen", vertelt Van der Boom in TROS Kompas.
Of Van der Boom ook meewerkt aan het tweede seizoen van The Voice of Holland in het najaar, weet hij nog niet. "Het blijft natuurlijk druk: er wordt gewerkt aan mijn nieuwe album en de drie Toppers-concerten komen eraan. Waarschijnlijk komt er een tweede seizoen van The Voice of Holland, maar of ik dan ook weer van de partij ben als coach kan ik nu nog niet zeggen."
De zanger heeft er moeite mee dat hij dit jaar 39 wordt. "Dat is een kleine ramp. Dat meen ik echt. De tijd gaat heel snel en daar heb ik moeite mee."
© Mediacourant.nl / Foto: Roland J Reinders
volgens mij kunnen we jeroen van der boom en jan kooijman op ons lijstje zetten voor de volgende editie