Vond het best leuk om een keer ER te zien met BN'ers. Maar of het vanaf nu elk seizoen moet denk ik niet. BN'ers durven zich toch wat minder te laten gaan, en de extraverte mensen werden vrij vlot eruit gebonjourt.
Regina- Sympathieke deelneemster. Verdiende ver te komen maar zie in haar toch niet echt een duidelijke Robinson winnaar.
Tatiana- Sterk in proeven, verder kleurloos. De belgische vrouwen waren het minst interessant voor ons als kijker.
Sebastiaan- Werd in een zetel naar de finale gedragen en daarom hebben we niet het maximale van hen gezien. Had Sebastiaan wel willen zien in een groep waar hij ook moest vechten tegen zijn plek.
Saar- Echt een bijtertje. aan het begin erg leuk, daarna zeurderig dat ze stemmen tegen kreeg of mensen tegen haar speelden in proeven.
Zsofi- Saai, volgens mij alleen gecast omdat Olivier haar man is. Voegde echt niks toe.
Anthony- Heerlijk labiel met dat gepraat tegen zichzelf in de stoel en een meeloper pur sang. Was te verwachten dat hij de finale niet zou redden.
Martine- Vrij kleurloos, enige leuke momentje was het "per ongeluk" wegstemmen van Nienke. Had ver kunnen komen als alles via stemming ging want was geliefd maar ook slim en doortrapt.
Sugar- Erg veel pech met de eleminatieproef. Had ik meer van verwacht in proeven. Was meer een karikatuur dan dat je hem serieus nam. Met zijn 'wablief' en 'excuseer'.
Iwein- Leuke deelnemer. Was denk ik bij kijkers of geliefd of gehaat. Hoop volgend jaar op een soortgelijke deelnemer maar wel met iets meer skills. Had voor opschudding kunnen zorgen als hij de samensmelting had gehaald.
John- Mentaal zwaar de mand gevallen. Durfde het duel met de anderen niet aan te gaan en koos voor de makkelijke weg. Had geen enkele reden om de expeditie te verlaten, maar dacht vast met spelletjes en proeven de finale fluitend te halen.
Dennis- Was alleen leuk toen hij zelf op een eiland zat. Misselijkmakend waren zijn gedrag tijdens het vertrek en zijn gehuil omdat z'n vriendinnetjes niet voor hem kozen. Ook zijn heldenonthaal vanwege zijn voedsel ( vergeet niet dat hij de enige was die deze kans had) buitte hij erg uit.
Nienke- Had wel wat Robinsonkwaliteiten maar vond haar wel erg vervelend. Dus vond het prima dat zij eigenlijk onterecht eruit moest.
Maxim- Lichamelijk erg zwak, provocerende karakter van hem kan heel leuk zijn maar ook heel vervelend. Denkt dat hij de wereld heeft uitgevonden volgens mij. Had ongetwijfeld voor opschuding gezorgd.
Sergio- Gekste man van Belgie vermoed ik. Was een tactisch onbenul en had met iets meer tact verder kunnen komen. Zorgde wel voor leven in de brouwerij. Vishaakjes verstoppen was wel geniaal.
Kim- Erg sterk, had het ver kunnen schoppen als ze zich koest had kunnen houden. Stemgeluid blijft irritant, niet eerlijk om haar daarop af te rekenen maar wel storend dus.
Frans- Erg weinig tactiek voor iemand die slim en welbespraakt wil overkomen in de media. Heeft qua muziek en interviews al een tijdje afstand gedaan van zijn oude imago van platte liedjes en teksten. Dus had achter hem wel een intelligent strijdplan verwacht.
Stephanie- Zucht...... Wat slecht gecast