Ja, Iwein moet aan de jury worden toegevoegd, vindt ik. Op die manier voorkom je een gelijke stand EN geef je een waardig persoon een kans om to stemmen.
Waarschijnlijk gaan ze dat niet doen, net zoals ze dat niet bij Prince gedaan hebben.
Hoedanook, wie gaat winnen... Ik heb eigenlijk geen idee. Tot-en-met deze aflevering was ik er van overtuigd dat Antony's complexiteit en "struggle for Survival" betekende dat hij zou winnen en dat Saar zijn "bliksemafleider" was, die alle aandacht van hem naar haar afleidde. Nu Antony weg is, vraag ik me af of het niet omgekeerd was, dat Saar de winnaar is en Antony de afleider.
Ik ben daar niet voor 100% van overtuigd. Saar KAN nog winnen, maar ik betwijfel het. Ik vermoed dat REGINA gaat winnen. Ze was niet echt relevant vroeg in het spel, maar kreeg toch wel voldoende focus om ons aan haar voortestellen. Bovendien geeft ze, op Antony na, het meeste inzicht over her spel en over hoe zij het speelt. En Saar, is misschien
haar afleider en niet Antony's. In ieder geval, op dit ogenblik stem ik op Regina om dit te winnen. Lijkt het meest logische en mijn buikgevoel voelt er goed bij, dus...