er stond een hele berg gewichten, de veronderstelling dat ieder er maar 1 mocht plaatsen lijkt me dan niet erg reëel
Dat ben ik met je eens maar dan had Eddy beter op zijn woordkeuze moeten letten en/of had de uitleg van de proef duidelijker moeten zijn. Zo ziet de (oplettende) kijker (weer) een vrije interpretatie van de regels door de kandidaten bij een proef. Immers, wanneer je eindeloos gewichten bij je "tegenstander" kan/mag plaatsen zou iemand er voor kunnen kiezen om zich bewust na de eerste (Iwein) af te laten gaan en razendsnel tig kilo bij 1 bepaalde persoon (directe tegenstander) plaatsen om zo je "vriend" eventueel te helpen aan immuniteit, althans een ander uit te sluiten voor de kans op immuniteit. Dat is toch heel iets anders dan 1 gewicht plaatsen wat Eddy toch meermaals zegt bij de uitleg, althans zo zou ik het begrepen hebben volgens de strikte uitleg (denkende dat de andere gewichten decor oid waren of iets als Ycaris opwerpt of voor een of andere noodgreep voor als het te lang zou duren). Maargoed, aan de andere kant was geblindoekt ook "geblindoekt", op de balk blijven staan totdat je teamlid geschoten heeft was ook "op de balk blijven staan" en de sleutel vinden/vuur maken door de kampleiders (aflevering 1) was al helemaal mooi toneel, dus wat dat betreft past het prima in de lijn van het programma dit jaar. Daarnaast zijn die geschoren oksels plus die gekapte baardjes echt te flauw voor woorden na al deze tijd "overleven", geef ze dan ook hun i-pod en dergelijke als ze ook scheerschuim/spiegel/scheermes hebben want hoe die Jack Sparrow zijn baard in model weet te houden op een "onbewoond eiland" is bijna eng
Links Jack in aflevering 1, rechts Jack in aflevering 8; nieuw petje, zelfde baard... Wat is hiervan de bedoeling voor wat betreft de beeldvorming van het overleven op een onbewoond eiland? Als die kleine Saar haar oksels bijwerkt met die machete die ze wel bezitten dan wens ik dat wel te zien. Of is Gilette/Wilkinson soms een sponsor?