Ik heb in deze fase steeds minder zin om te kijken.
vooral omdat ik al weet waar het op gaat uitdraaien. Dennis en John zijn nu weg, dan blijft er voor mij nog maar 1 echte robinson over en dat is Sebastiaan.
De rest is steeds bezig met complotten.
Als je goed kijkt, hebben de belgen nog maar 1 keer op een andere belg gestemd, dat was op sergio.
De sterke nederlandse spelers zijn allemaal door de belgen naar huis gestemd (frans, kim, nienke, maxim) en nu de belgen de numerieke meerderheid hebben, zullen de nederlanders het niet lang maken.
Hoe veel ze ook gedaan hebben, hoe hard ze ook gewerkt hebben, dat maakt niets uit.
Saar en Regina hebben superveel gedaan en kregen van Antony (wat valt die gast tegen zeg), sugar en iwein stank voor dank. Wat hebben Iwein, Antony, tatiana en Szofi nu eigenlijk speciaal zelf gedaan?
Het zal ook wennen worden voor Sebas, als die ziet wie er op het eiland met hem zitten, zal hij merken dat de harmonie helemaal weg is, en doordat die harmonie weg is sinds de samensmelting, trek ik de conclusie dat dit aan het complot van de belgen tegen de nederlanders is.
Ik blijf wel kijken, wil gewoon weten wat er gaat gebeuren, maar vind het tot op heden de saaiste robinson ooit, is toch omdat bekende mensen hun image altijd bewaken, ook al zitten ze op een eiland.
bij gewone mensen is het "what you see is what you get"
en dat lijkt me nou juist weer zo fijn.
Ook bij wie is de mol trouwens. De ultieme mol blijft b.v. nog altijd George, wat er ook nog verder gaat gebeuren.
Ik vrees echt dat Iwein of Antony dit gaan winnen. Er is nu al een alliantie tussen Iwein, Antony, Szofi en Tatiana, waarbij Szofi als eerste weg is, daarna antony, blijven iwein en tatiana over.
Nou als dat de finale is, is het nog erger dan bij Yin en Hans. Die waren wel erg, maar die deden wel hun best, droegen bij aan de groep en konden fysiek ook de proeven winnen.