Saaie aflevering.
Dat de Belgen ineens al hun issues ('de slaapkoppen') opzij zetten omdat 'de Nederlandse meisjes' er maar uit moeten (Martine met Iwein - jaaaa hoor, Nienke ging zeer zeker per ongeluk - UCHE, wees er dan eerlijk over, ik dacht eerst echt dat het een ongeluk was maar nu...). Antony vond ik teleurstellend; je hoort hem de hele tijd alleen maar praten over Nederland versus België, terwijl... zegt het feit dat de NEDERLANDERS een BELG in de samensmelting hebben gestemd NIETS?! Hoe groot is die plank voor zijn kop? Weer vrolijk naar Iwein om complotjes te smeden, alsof we weer in aflevering 1 zitten en toen had ik er ook al de pest in. Gezellig doen in een kamp met veel Nederlanders, maar direct de rug keren zodra er weer Belgen in je buurt zijn. Martine viel ook erg tegen door al dat gekonkel. Iwein is dan tenminste nog eerlijk erover, al vind ik hem gluiperig en bweh.
Hopen dat Sugar zich niet zo laat inpalmen want dan valt hij me ook tegen. Ik heb ook het vermoeden dat o.a. Iwein zometeen zich juist tegen Sebastiaan gaan richten omdat hij zo sterk is. Eerst niet omdat hij de kracht van hun kamp was, maar zodra het zeker is dat ze individueel spelen... Volgens mij is Zsofi de enige van de Belgen die zich niet met nationaliteit bezig houdt, althans, ik heb haar niet zo naar voren zien komen.
Voor mij is het ook gedaan als alle kleurrijke kandidaten eruit gaan op deze manier, want de kandidaten die me nou niets boeien blijven erin.
En dan kijk ik normaal nooit naar nationaliteit.
Dennis en John vielen me overigens ook erg tegen. "Nou, dan ga ik ook." "Oké, gezellig, vanavond aan de bier." Yeah, right...