De dames zijn wat dat betreft veel te sociaal en te gevoelig, is wel een goed eigenschap maar niet om te overleven. Je komt daar niet om vriendjes te maken, je komt daar om een spel te winnen. En volgens mij snappen die dames dat niet op een enkeling na. Maxim gooide af en toe wat olie op het vuur, heerlijk. Sugar, met hem heb ik echt te doen. ZO'n getrainde en gespierde kerel moet meer af zien dan de meeste van de mannen. Hij krijgt nu zo weinig binnen dat zijn lichaam de spieren gaat op eten. Ja op eten! De rest heeft hier en daar nog wel wat vet zitten, maar sugar heeft denk ik nog geen 10% vet en ja dan gaan je spieren eraan. Wat wel slim is van sugar is het eten van de vissekoppen daar zit meer voeding in dan in de hele vis. The Beauty and the Beast. Iwein en Tatiane twee werelden van verschil en toch begrijpen ze mekaar heel goed, dat vind ik mooi om te zien. Sebastiaan weet hoe het werkt hij zit goed tussen de dames ze hebben hem nodig, want van de mannen is iwein het eerst die uit hun kamp verdwijnt en de dames denken wel 2 x na voor ze sebas er ooit stemmen. Martine jeetje, moeder zeur piet wat doet ze daar eigenlijk. Nienke waarom zoveel klagen tegen iedereen over sergio, waarom heb je het hem niet recht in zijn smoel gezegd, wat je ook tegen de anderen zegt. En die Machette was niet bepaald rakelings ook niet echt slim ,maar zo heb je sebas kunnen overtuigen dat hij op hem moet stemmen. Sebastiaan zal wel denken als hij de beelden terug ziet, jee wat een vieze streek van nienke, maar ja das het spel. Dennis , jaja jij met je etensvoorraad trucje slimme gast ben jij. Captain Sparrow jij blijft nogwel even. Als er iemand van de mannen verdwijnt is dat of Sugar omdat ie aan het afzwakken is en het liefst weer gaat trainen of John. Want wat moeten ze nou zonder de fireman!
nog een weekje tot de volgende ER!