Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ja vind je het gek dat ze zich zo zien.Ze verrichten bijna al het werk, maar worden er toch uitgstemd.En dat alleen omdat die dikke iritante Belg toevallig imuniteit heeft.Ze zijn ook slachtoffers!
Het enige werk dat ze verrichten is het hutje bouwen en eten proberen te zoeken.
'Het enige werk' is anders wel gigantisch belangrijk.
Maar toon dan dat je sterk bent en ga niet zo zitten mopperen en zeggen dat het oneerlijk is, het spel wordt al meer dan tien jaar zo gespeeld. Of preciezer: aan het productieteam, toon niet al dat gemopper.
Neu, niet echt.
En laat ze eens ophouden met het gebruik van het woord complot, dat heeft een veel te negatieve bijklank.
het is wat het is: geheime afspraak om iemand ten val te brengen: complot dus.
ik denk niet dat ze het hardop tegen de dames gezegd hebben.
Ja hallo ?!
zucht, geef niet, misschien snap je het straks ineens
Ik zei: Ja hallo ?! = dat zou echt wel dom zijn om dat te doen... Misschien hadden de mannen dat wel moeten doen --> de vrouwen niet al te snugger bezig op dat gebied, omdat ze duidelijk niet geleerd hebben van de vorige stemming...
yep, het heeft vaak een negatieve connotatie heeft, maar het blijft een complot. Wel een verstandig complot, door Iwein gesmeed.
Mijn grootste ergernis: Sergio.
Mijn punt was nu net dat het totaal geen complot is. Dat woord wordt gebruikt voor veel grotere, duistere en belangrijkere zaken. Niet voor een volkomen logische en geoorloofde stemafspraak/alliantie binnen een spel. Wie daarvoor het woord samenzwering of complot gebruikt en het ook nog meent neem ik niet serieus.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
772 gasten en 5 vaste bezoekers