Hmm, het was beter dan ik had verwacht en er zitten nog redelijk wat leuke, fanatieke kandidaten tussen. Maar alsnog vindt ik het een beetje amateuristisch. Zoals dat met die crackers, kom op, asjeblieft zeg xd.
Ik denk dat de vrouwen uit NL een hele grote bedreiging gaan volgen, en dat met die dubbele bodem vindt ik ook leuk bedacht. In plaats van dat hij gewoon op het eiland ergens lag.
De twee ''leiders'' van de eilanden staan me niet zo aan. Ik kreeg niet erg veel mee van hun opdracht en vond het ook maar een magere beginnersopdracht.
De opdracht leuk om te zien , al was het wel van Survivor nageaapt, maar who cares. Dutch Bitches deden het weer lekker, haha xd.
Al met al denk ik dat de meiden van NL het ver gaan schoppen, maar de rest van hun eiland vindt ik niet zo. Iwein, Sergio en Sugar. Nouja, Sugar dan weer wel.
Het andere eiland vindt ik een beetje een zooitje, met nog teveel onbekende vlamingen in mijn ogen.
Ik denk dat de eilandraad voor drie kwart of meer zelfs uit nederlandsen gaat bestaan, wat ik niet erg vindt want dat zijn gewoon de kandidaten die eruit springen in mijn ogen.