Ik denk dat je een stuk beschaving mist, als je het gerechtvaardigd vindt om mensen voor 'hoeren' uit te maken binnen in spelletje dat volgens de regels gespeeld wordt.
Wat een onzin.....Ten eerste is Expeditie Robinson niet zo maar een spelletje, het is niet zomaar alsof Saar onsportief reageert bij een spelletje Monopoly,
Ook al mocht het volgens de regels wat de belgen ( want jaja, daar gingen ze weer) deden, sportief kan ik het niet noemen. En dan zijn er natuurlijk ook weer mensen die vinden dat je pas echt Robinson speelt als je zulke praktijken hanteert, maar het was tactisch niet eens slim, want als ze een aantal gewichten bij Sebastiaan gehangen hadden, was die er veel eerder afgegaan. Ook van Regina weten we natuurlijk niet hoe die zich gehouden had met gewicht.
Ten tweede vind ik haar uitspraak geheel gerechtvaardigd. had ze dan "duivelse meiden" moeten roepen? Omdat dat beschaafder is? Is het beschaafd om zo samen te spannen?
Ik vind Saar super, en ik mag hopen dat ze het duel wint en een van haar belagers afschudt.