Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ooh ik begreep je verkeerd denk ik, voor een IQ-test meet je inderdaad je potentie ofwel je talent.Ik dacht dat je doelde op het feit dat je niet intelligenter kunt worden, want dat is zeker wel zo, je talent (m.b.t. intelligentie) kun je niet verbeteren, alleen door te leren en andere factoren kun je meer uit je talent halen waardoor je wel degelijk intelligenter wordt. Wat een discussie zeg hehe, overigens ben je geen beter mens als je intelligenter bent dan een ander, dit ben ik zeker met je eens.En ik erger me helemaal niet aan Hatch zoals iemand hiervoor melde, hij gaat discussies aan heeft ook goede punten.
Hoezo getuigt het eigenlijk van durf om aan een quiz mee te doen?
Kan dat gezeik over een IQ-test nu afgelopen zijn? wat de fok heeft dat te maken met ER?
Euhm, wie is Saar eigenlijk? Grapje, natuurlijk!Om maar te zeggen dat Saar mij eigenlijk totaal niet opvalt, behalve dan wanneer ze een vies gezicht trekt als Sergio weer eens in gezang of gebulderlach uitbarst.
Lijkt mij dat je jezelf erg tegen kunt komen. Ieder mens heeft een bepaald beeld van zichzelf en d.m.v. quizzen, iq testen en bijv. een programma als ER word dit beeld op de proef gesteld en kun je in je eigen ogen falen of slagen. Dat kan hard aankomen en niet iedereen durft zichzelf om deze reden op de proef te stellen. ik kan me niet voorstellen dat Stephanie blij is met haar optreden in ER of bijvoorbeeld een Kelly uit Big Brother met haar optreden bij de nationale IQ test Maar on-topic: Saar is een leuke kandidate en nog aangenaam om naar te kijken ook
ZO! Eerste reclame!!!Veelz te cool, 'klein maar fijn Saartje' als eerst onder de eerste balk door!
Ik denk ook dat Saar, Regina en Dennis zich geen zorgen hoeven te maken.Ligt het aan mij, of laat de productie/editor Saar heel vaak zien met haar visie op wat er gebeurt? Ik ben er blij mee!
Ligt het aan mij, of laat de productie/editor Saar heel vaak zien met haar visie op wat er gebeurt? Ik ben er blij mee!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
655 gasten en 2 vaste bezoekers