Die oppervlakkige opmerking over dieet zal ik maar voorbij laten gaan in de veronderstelling dat dit komt door je jeugdige onbezonnenheid
Er worden bepaalde proeven ook op maat gemaakt naargelang de grootte van een kandidaat...
Ik wilde het gewoon even de gedachte doortrekken over Saar haar gezeur over de 'eerlijkheid' binnen het spel en dit in het verband stellen dat ieder individu binnen het spel met een zeker nadeel zal beginnen aan een proef...
Sergio en Iwein hebben op het gebied van snelheids- en behendigheidsproeven hun lichaamsbouw tegen en daar zeuren ze toch ook niet om... ze zetten het spel naar hun hand binnen het vermogen van hun eigen kunnen en binnen de spelregels.
okee okee oppervlakkige opmerking, maar dat was ook de bedoeling.
Maar iwein en Sergio zeiden ook, je hebt 3 aspecten: sociaal,games en overleven.
iwein en Sergio spelen op sociaal.
Daar zijn hun bij in het voordeel.
Maar Saar speelt het op de andere twee aspecten.
Daar heeft zei weer voordeel.
Dus dat ze in het nadeel zijn klopt niet.
Niemand is in het spel expres bevoordeelt, je hebt aspecten waar je goed in bent, en waar je niet goed in bent.
En de echte Robinson, heeft naar mijn zeggen alle aspecten.
Dus als er dan een zware proef komt die Iwein en Sergio (waarschijnlijk) niet aankunnen, dan is dat jammer voor ze. ( hoewel ik ze niet zou missen).