Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Als ze hem heeft, kan ze hem inderdaad beter nog niet inzetten... Het zou een begrijpelijke reflex zijn, maar tactisch niet slim.
Go girl! Mooi dat ze zich niet uit het veld liet slaan door het diva gedrag van Dennis en zijn lover.
Ja het leek idd wel alsof John een mancrush op D had.. lol Joined to the hip.. Zou het wel jammer vinden als Regina hiervan uiteindelijk het slachtoffer wordt. Misschien heeft ze nog een kansje met Sebas erbij en wellicht Sugar, maar vooralsnog ziet het er niet zo gunstig uit met het Belgische konkelende geweld en de tactische plannen die I. en Johnny D. smeden.
Een van de sterkste kandidaten, maar haar ogenschijnlijk onaantastbare positie is nu wel plotseling verdwenen (zonder dat ze daar zelf iets aan kon doen). Het wordt interessant om te zien hoe ze daarmee om zal gaan (als ze de samensmelting haalt).
Ze had daar zeker wel iets aan kunnen doen. Ze had bv in de eerste expeditiedagen kunnen proberen om een band op te bouwen met Iwein.
Heb ik iets gemist? Hoe weet je dat Regina de munt heeft? Zou wel mooi zijn om zo de belgen te counteren mocht het spel zich echt zo gaan ontwikkelen straks.
Hoe had zij ooit een band met hem kunnen opbouwen, als al de eerste dag duidelijk was dat Iwein dat nooit zou willen? Het was immers al vanaf het begin heibel tussen beiden!
Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Ik bedoelde uiteraard dat ze op "het eiland van Dennis" niet haar eigen glazen heeft ingegooid of wat dan ook, maar plotseling twee bondgenoten is kwijtgeraakt. De eerste dagen van de expeditie hebben daar even niets mee te maken.
Eigenlijk moet of Saar of Regina de proef winnen, de ander zet de munt in en er gaat een belg uit.Dan maken hun weer kans om er niet één voor één uitgespeeld te worden.
Wie zegt dat Iwein dat niet had gewild?Als Regina naar hem toe was gekomen met een voorstel over eventuele stemafspreken had Iwein 100% zeker geluisterd.Verder heb ik weinig meegekregen van de heibel tussen die 2.
Ik kan me niet voorstellen dat Regina niet geprobeerd heeft een band op te bouwen met de Belgische mannen aangezien ze van te voren aangaf heel erg bezig te zijn met hoe ze in groep ligt en hoe andere haar zien. Ik denk dat dit gewoon niet is uitgezonden, en enkel is gekozen voor de conflicterende beelden.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
653 gasten en 6 vaste bezoekers