Dus jij gelooft wat er wordt gezegd dat de Nederlandse dame's vantevoren al bij elkaar waren gekomen om een complot te smeden? Ik heb daar nog geen enkel bewijs van gezien, gehoord of gelezen, behalve van een afgevallen Belg...
Ik hou er rekening mee en sluit de mogelijkheid niet uit... Ik geloof echter niet dat de 4 dames onschuldige lammetjes zijn in het spel...
Ik heb 1 videofragment en 3 artikels gezien waarin 4 ex-kandidaten dat beweren...
Ter geloofwaardigheid zijn het idd allemaal Belgen, er is idd geen enkel bewijs te vinden op Nederlandse sites, behalve het interview van Iwein op de pagina van de productie...
Misschien spannen deze Belgen wel samen om hun gezicht niet te verliezen
Ik vind dat ook erg ver gezocht en denk zelfs dat het de deelnemers expliciet verboden is aan anderen dat hun directe naasten te vertellen dat ze meededen. Net zoals het ze verboden is om vóór de uitzendingen al te verklappen wat er gaat gebeuren. Beide op straffe van een behoorlijke geldsom gok ik.
Daar gaat het niet om.
Directe naasten mogen het weten maar mogen ook niets doorvertellen. Of de partners en kinderen van de kandidaten zo'n contract moeten tekenen, weet ik niet.