Om terug te komen tot Zsofi: ik denk dat ze nog ver zal komen. Ze lijkt me een evenwichtig en sterk persoon over de ganse lijn. Ze maakt geen stemafspraken (denk ik) en tegelijkertijd heeft ze geen echte 'vijanden'. Tot nu toe komt ze niet vaak in beeld, wat ik wel jammer vind, maar wie weet wordt ze plots dé grote verrassing waarmee niemand rekening hield en wordt ze dus een geduchte tegenstander en grote kanshebster om te winnen.
Ik heb, zoals nog anderen, het gevoel dat er wel een soort van spanning is tussen de Belgische kandidaten en de Nederlandse kandidaten. Op zich heb ik er niets op tegen, want het hoort bij het spel. Er kon net zo goed een spanning zijn tussen de mannen en de vrouwen. Echter, Zsofi, Sebastiaan en misschien Sugar lijken zich hier meer afzijdig van te houden, wat bewijst dat deze kandidaten sterk in hun schoenen staan. (Saar en Regina zijn ook wel oké, maar ze lijken toch een beetje afhankelijk te zijn van elkaar.)
Dus, ik duim voor Zsofi! En het is niet omdat ze weinig in beeld komt, dat ze het minder verdient!