Ja, dat weet ik. Maar ik hoor niet bij de groep Saar-aanhangers die vinden dat hard werken beloond moet worden. Ik roep al jaren dat ER vooral een tactisch, sociaal en mentaal spel is. Het gaat niet om de beste overlevingsskills.
Absoluut, volle 100% mee eens. Het gaat om OVERLEVEN, niet op het eiland, maar om de groep te overleven, m.a.w. te doen wat men moet doen om daar, aan het einde te staan, met de volle support van de Jury om het spel te winnen. Tatiana verdient het naar mijn mening om te winnen omdat ze beseft wat ze daarvoor moet doen (ook al doet ze het niet.) Zelfde reden waarom ik -al is ze mijn favoriete- absoluut niet wil dat Saar wint. (Ze is véééél te naïef t.o.v. hetgeen waar ER *ECHT* om draait).
Ik ben toch blij dat er meer mensen zijn die vinden dat Tatiana > Sebastiaan/Zsofi. Tatiana is misschien lui en verlegen, maar ze is in ieder geval eerlijk en goed-hartig. Sebastiaan daarentegen is erg arrogant en slijmerig, terwijl Zsofi bekakt en huichelachtig is. UGH </3
Het zou geweldig zijn as Tati dé persoon was die Sebas uit het spel kegelde. Wraak is Zoet..