Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Vorige keren stond er bij de kandidaten, kamp noord en dan welke kandidaten in noord zaten, en zo ook bij kamp zuid. Dat was erg gemakkelijk.IK weet nog niet zo goed welke kandidaten er in beide kampen zitten, heb jammer genoeg de eerste aflevering gemist.
Dank je wel allemaal.IK zag ook dat er nog geen streepje door Kim haar naam staat. Bij Frans en Stephanie wel.
Een verzoekje: kan die 'h' uit de naam van Anthony in zijn topictitel? Zijn naam is Antony, zonder h. Staat verder wel goed in het menu met de kandidaten.
Wat betreft de pool.Uiteraard kan je zien op welke plaats je nu staat,maar niet meer van vorige weken.Het zelf opschrijven is natuurlijk een optie,maar bestaat de mogelijkheid niet om dit te kunnen zien?Zodat je de hele reeks lang kan zien hoeveel plaatsen je elke week gestegen/gezakt bent?
Die mogelijkheid bestaat nu iig niet. Kan er uiteraard wel ingebouwd worden.
Mag er nog niet gespeculeerd worden over de aanstaande aflevering? Dat kan toch best?
De kampen zijn nu weer anders ingedeeld.Zou dit aan gepast kunnen worden onder kandidaten.
Verder mis ik eigenlijk niet graag de stukjes van Swifty
Volgens mij kan er prima gespeculeerd worden over de aflevering van morgen, maar wat is dan mis om het in aflevering 4 te doen?
ik had die h er net vorige week ingezet, omdat ik tijdens de uitzending volgens mij steeds Anthony zag staan ik was even met vakantie, maar ik ben weer terug en ik heb gisteren de aflevering bekeken, dus het menu is weer aangepast dat kan op donderdag prima, maar niet eerder in de week, voor je het weet wordt er al op zondag een topic voor geopend dankjewel maar helaas is de bron waar ik normaal die stukjes vanaf haal even niet up to date, dus vandaag moet je het zonder doen
Omdat je dan 2 verschillende discussies door elkaar hebt lopen... Maar maakt ook niet uit hoor
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
644 gasten en 1 vaste bezoeker