Auteur Topic: [Kandidaat BE] Iwein  (gelezen 129854 keer)

Offline Hoosh

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #180 Gepost op: 26-09-2010, 09:27:58 »
wat een gedoe om niks.
Als je het niet eens bent met een opmerking, kun je dat melden. Maar ga de discussie niet op een forum uitvechten, maar doe dat lekker onderling, kan de rest weer gewoon verder gaan met een normale discussie.

Om eerlijk te zijn, vind ik Iwein het prototype "vieze man"
Bovendien ziet hij er niet al te fris uit.

En zo betrouwbaar is hij niet. "grote "(dikke)vriend" Sergio werd wel heel erg makkelijk aan de kant gezet.
Dit lot zal tatiana ook wel ondergaan.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 26-09-2010, 10:19:18 »
Ben blij dat ik de vraag gesteld heb, wat er met 'vies' bedoeld wordt. ::rofl::

Dat hij er onfris uitziet, is volgens mij niet zo vreemd, toch, na dagen op zo'n eiland?

Ik vind wel dat je voorzichtig moet zijn met andere suggesties als 'onbetrouwbaar' en het hebben over 'prototype vieze man'. Ook al is dat een associatie bij iemand, dan ligt die associatie bij die persoon, en op deze manier komt het op het bordje van Iwein.

Maar misschien neem ik het wel te serieus, zoals de opmerking van Iwein over Tatiana ook wellicht niet zo serieus bedoeld is.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 26-09-2010, 10:24:49 »
Trouwens in kamp Zuid weleen boeiende ontwikkeling. Iwein in alliantie met Tatiana. Tatiana voelde zich op Noord buitengesloten dus misschien houdt zij zich ook wel vast aan Iwein. Dan heb je denk ik aan de ene kant Sebastiaan, Martine en Nienke, en andere kant Iwein en Tatiana. Gaat het om de gunst van Zsofi.
Helaas al typende weg bedenk ik dathet niet zo boeiend is want bij het staken der stemmen, Iwein alzoveel stemmen heeft gehad dat die sosieso de klos is.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 26-09-2010, 12:20:41 »
Dat hij er onfris uitziet, is volgens mij niet zo vreemd, toch, na dagen op zo'n eiland?

Eigenlijk vond ik hem er op de boot al onfris uit zien. En bijvoorbeeld Sebastiaan en Dennis zien er toch ook niet echt onfris uit?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #184 Gepost op: 26-09-2010, 21:23:17 »
Forummers,

Gisteren en ook vandaag zijn er flink wat posts geplaatst die totaal niets te maken hebben met Iwein en zijn optreden in Expeditie Robinson. Ook heb ik gemerkt dat er veel persoonlijke aanvallen zijn die al helemaal niets te maken hebben met het programma. Eerder al was dit ook zo in het topic van Sergio. Ik wil jullie vragen hier mee te stoppen. Een aantal forummers hebben al aangegeven dat dit niet bijdraagt aan de gezelligheid op het forum en dat is gewoon echt niet de bedoeling.

Zometeen zal ik kijken wat ik van de discussie ga laten staan en wat ik weg ga halen en de komende weken worden dergelijke berichten gewoon direct verwijderd. Dat geldt natuurlijk voor het hele ER-board.

Ik neem aan dat jullie dit begrijpen. Laten we het forum met zn allen gezellig houden, als een mooie toevoeging op een tot nu toe heel leuk seizoen Expeditie Robinson!!!
The sun came up and reality set in.

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 27-09-2010, 10:15:24 »
Forummers,

Gisteren en ook vandaag zijn er flink wat posts geplaatst die totaal niets te maken hebben met Iwein en zijn optreden in Expeditie Robinson. Ook heb ik gemerkt dat er veel persoonlijke aanvallen zijn die al helemaal niets te maken hebben met het programma. Eerder al was dit ook zo in het topic van Sergio. Ik wil jullie vragen hier mee te stoppen. Een aantal forummers hebben al aangegeven dat dit niet bijdraagt aan de gezelligheid op het forum en dat is gewoon echt niet de bedoeling.

Zometeen zal ik kijken wat ik van de discussie ga laten staan en wat ik weg ga halen en de komende weken worden dergelijke berichten gewoon direct verwijderd. Dat geldt natuurlijk voor het hele ER-board.

Ik neem aan dat jullie dit begrijpen. Laten we het forum met zn allen gezellig houden, als een mooie toevoeging op een tot nu toe heel leuk seizoen Expeditie Robinson!!!

Goeie zaak!  ::cheerleader::

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #186 Gepost op: 27-09-2010, 14:48:17 »
Dan maar weer terug naar Iwein zelf! Ik ben benieuwd hoe de 'relatie' met Tatiana zich zal gaan ontwikkelen. Zullen ze echt beste maatjes worden in kamp Zuid of zal Iwein Tatiana alleen maar als Schutzengel gebruiken?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #187 Gepost op: 27-09-2010, 14:51:45 »
mag ik nog iets zeggen over zijn sokken?  ::tandpastasmiley::

wat ik jammer vind is dat de deelnemers het er steeds over hebben dat hij zo grappig is, iedereen lijkt hem sympathiek te vinden, maar dat blijkt niet uit de beelden die ze laten zien.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #188 Gepost op: 27-09-2010, 16:22:43 »
mag ik nog iets zeggen over zijn sokken?  ::tandpastasmiley::
Tuurlijk! wat wil je erover kwijt?
Ich bin ein Bärliner!

Offline sjimmie

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 27-09-2010, 21:07:29 »
Iwein's sokken zijn mij nog niet opgevallen. Van mij mag hij 24/7 een shirt aanhebben want ik word niet zo vrolijk van die te dikke witte buik.Wat mij echt ergerde wat zijn geslijm met Tatjana dat hij het kamp alleen voor haar zou hebben gebouwd. Hij heeft helemaal niks gebouwd. Hij was in de vorige samenstelling veels te druk bezig om Sergio naar de mond te praten. ::kots::

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #190 Gepost op: 27-09-2010, 22:24:13 »
dat vond ik dan weer zo schattig van hem. mannen he?! heet dat niet visserslatijn?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 27-09-2010, 22:32:40 »
nee, dat heet pronken met andermans veren

Offline BramSko

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 28-09-2010, 00:32:50 »
Eerlijk gezegd denk ik dat Tatiana en Iwein bij elkaar zullen blijven. Tatiana voelde zich niet thuis bij haar oude kamp, die toonden niet echt interesse in haar. Iwein doet dit wel en Tatiana waardeert dit enorm, in ieder geval voorlopig :D

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #193 Gepost op: 28-09-2010, 14:15:25 »
Eerlijk gezegd denk ik dat Tatiana en Iwein bij elkaar zullen blijven. Tatiana voelde zich niet thuis bij haar oude kamp, die toonden niet echt interesse in haar. Iwein doet dit wel en Tatiana waardeert dit enorm, in ieder geval voorlopig :D
Dat zou inderdaad wel eens kunnen, want ik denk ook niet dat Sebastiaan en Nienke al te veel interesse in haar zullen hebben...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 29-09-2010, 00:50:51 »
Iwein gaat echt wel op Tatiana stemmen als er weer een eilandraad komt! Tenminste als hij het idee heeft dat anderen ook op haar gaan stemmen (al dan niet na wat gemanipuleer van zijn kant). Natuurlijk niets tegen Tatiana zeggen  ::pinokkio:: en zorgen dat zij niet op hem stemt. Dat lijkt me de enige manier waarop hij zijn eigen hachie kan redden.

Eerst had ik het niet zo op Iwein, maar nu ik zie hoe hij op subtiele wijze de stemmen naar zijn hand zet, kan ik erg om hem lachen. Hij is veel strategischer dan je achter hem zou zoeken.  ::vergroot::

Dat opscheppen tegenover Tatiana vond ik ook erg grappig. "Dat heb ik specaal voor jou gebouwd". Iedereen, inclusief Tatiana,  weet dat dat niet waar kan zijn en dus is het ook niet pronken met andermans veren, maar gewoon leuk flirten  ::hug::.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline sjimmie

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 29-09-2010, 09:36:33 »
nee, dat heet pronken met andermans veren
::jaja::
Ik persoonlijk wordt een peu misselijk van het voorfilmpje van morgen, waar Tatjana Iwein door zijn haar zit te woelen.
Ik denk ook dat Iwein als het hem uitkomt keihard Tatjana eruit stemt.
Ik denk en hoop dat dit hem uiteindelijk niet gaat redden: hij zou er beter aan doen in een goed blaadje te komen staan bij Sebastiaan en Nienke. Ik denk dat als Zuid moet stemmen Tatjana er eerst uitgaat,( behalve Iwein vindt niemand volgens mij iets goeds van T) maar dan zeker Iwein.

Offline sjimmie

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 29-09-2010, 09:39:54 »
Oh ja nog iets: hoe dom was het dat Sergio en Iwein allebei een eigen gat zaten te graven toen ze als laatste 2 over waren... ze hadden beter samen aan een dikkerdjes gat kunnen werken.

Offline Wiebenik

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 1-10-2010, 01:37:33 »
Iwein, die denkt veels te veel met zijn ***. Wel leuk dat hij en tatiana het goed kunnen vinden.

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #198 Gepost op: 1-10-2010, 12:56:59 »
Gisteren was hij opvallend rustig! Althans,zo kwam het over. Alleen dat hij zijn hoofd op schoot van Tatiana legt, en dan zeggen dat hij dat alleen bij haar zou doen... (of was het nu Tatiana die haar hoofd op schoot bij Iwein legde...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #199 Gepost op: 1-10-2010, 19:33:23 »
De showmance tussen Iwein & Tatiana vind ik een van de leukste verhaallijnen dit jaar.