@Hatch: je denkt gelijk het extreemste over wat marlie zegt
ze wilt alleen maar duidelijk maken dat ze iwein gewoon niet vertrouwd
Tsja, zoals gezegd vind ik dat nogal vreemd om te stellen. Ik snap niet zo goed wat je met 'het extreemste' bedoeld. Iemand die wordt beschuldigd van onbetrouwbaar zijn indien alleen met een vrouw wordt m.i. op zijn minst beschouwd als een aanrander en dat vind ik al vrij extreem, maar misschien heeft Marlie hier andere gedachten over?
en dat mag iedereen toch zeggen, ik zeg zo vaak tegen vrienden dat ik die en die niet vertrouw, of dat ik die een enorme *piep* vind.
(en hier op het forum waar iedereen het terug kan lezen is er ook wel wat extreems van mij te vinden) maar daarvoor is een forum, om je mening te geven
Het mag zeker, maar
ik vind dat dus asociaal, met name als je bedenkt dat er elk jaar genoeg kandidaten zijn die hier meelezen of zelfs meeposten. En nogmaals, er is geen enkele reden om aan te nemen dat Iwein daadwerkelijk onbetrouwbaar is.
hoe zal jij het vinden als je een vriendin/vriend hebt die je alles kan vertellen en waar je graag mee omhangt, je vertrouwd diegene
en dan blijkt het dat diegene alleen maar met je om gaat omdat hij/zij op je geilt
Niet leuk, maar goed dit is ten eerste een spel dus het heeft niks met vriendschappen te maken en ten tweede heeft dat niks met de bovenstaande discussie van doen natuurlijk.
marlie denkt (zo denk ik) op die manier over iwein, daarom vindt ze hem onbetrouwbaar
Dat denk ik niet, want dat hat ze er niet expliciet bij gezet dat hij haar onbetrouwbaar leek als hij alleen is
met een vrouw.