Auteur Topic: [Kandidaat BE] Iwein  (gelezen 129766 keer)

Offline Chocolade

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #100 Gepost op: 23-09-2010, 23:21:50 »
Vies mannetje @ schelpjes zoeken met Tatiana. ::ohno::
Verder gluiperig, ging ie zeggen dat de belgische vrouwen meer deden dan de nederlandse. terecht dat Nienke hem toen een por gaf. mag er wat mij betreft snel uit! ::hypocriet::

Offline tdietz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
« Reactie #101 Gepost op: 23-09-2010, 23:23:39 »
Vies mannetje @ schelpjes zoeken met Tatiana. ::ohno::
Verder gluiperig, ging ie zeggen dat de belgische vrouwen meer deden dan de nederlandse. terecht dat Nienke hem toen een por gaf. mag er wat mij betreft snel uit! ::hypocriet::
dat vond ik dus weer een leuk grapje :P :P

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #102 Gepost op: 24-09-2010, 11:21:42 »
Als hij niet snel zich meer sociaal gaat opstellen in het kamp, en niet alleen met Tatiana bezig blijft (of over haar droomt) zal het snel gedaan zijn met hem... Al ben ik wel benieuwd hoe hij zal gaan reageren mocht Tatiana eruit vliegen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hoosh

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 24-09-2010, 11:39:57 »
Hij laat zien dat hij wel "tactisch sociaal" kan zijn. Hij speelt het slim. Maar of het hem nog veel verder zal brengen..... Denk dat het daar tussen hem en tatiana zal gaan.
En gezien zijn gevoel voor loyaliteit, zal zijn "verbond" met tatiana niet al te lang stand houden.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 24-09-2010, 11:44:26 »
Tijdens de eilandraad vond ik 'm wel grappig, maar alleen dat "Belgische meisjes" vond ik al zo betuttelend klinken. En het is wel een viespeuk, hoor. Het klinkt misschien wel stoer om het voor de camera over de kont van Tatiana te hebben (en ongelijk kun je hem ook niet geven), maar ik vind dat ze dat niet verdiend heeft en vond het echt respectloos. Niet zozeer het "compliment" zelf (ach, moet kunnen en nogmaals, ze is ook gruwelijk lekker natuurlijk), maar wel dat hij haar hele persoonlijkheid leek terug te voeren op die kont. Zij denk oprecht dat het goed klikt tussen hen en is blij dat ze iemand heeft om mee te praten, maar hij vindt alleen dat ze een lekkere kont heeft.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #105 Gepost op: 24-09-2010, 11:46:38 »
Tijdens de eilandraad vond ik 'm wel grappig, maar alleen dat "Belgische meisjes" vond ik al zo betuttelend klinken. En het is wel een viespeuk, hoor. Het klinkt misschien wel stoer om het voor de camera over de kont van Tatiana te hebben (en ongelijk kun je hem ook niet geven), maar ik vind dat ze dat niet verdiend heeft en vond het echt respectloos. Niet zozeer het "compliment" zelf (ach, moet kunnen en nogmaals, ze is ook gruwelijk lekker natuurlijk), maar wel dat hij haar hele persoonlijkheid leek terug te voeren op die kont. Zij denk oprecht dat het goed klikt tussen hen en is blij dat ze iemand heeft om mee te praten, maar hij vindt alleen dat ze een lekkere kont heeft.
helemaal mee eens.
En dan te bedenken hoe snel hij sergio liet vallen.
Ditzelfde gebeurt straks bij tatiana, hoewel ik denk dat Iwein het eerst volgende slachoffer word.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #106 Gepost op: 24-09-2010, 11:51:01 »
Niet zozeer het "compliment" zelf (ach, moet kunnen en nogmaals, ze is ook gruwelijk lekker natuurlijk)
Gelukkig valt over smaak niet te twisten! ::tandpastasmiley::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 24-09-2010, 11:53:41 »
Gelukkig valt over smaak niet te twisten! ::tandpastasmiley::

Nee, inderdaad.  ;D
Ze heeft wel een beetje kikkerachtige gelaatstrekken (hihi), maar persoonlijk vind ik haar inderdaad bloedmooi, ja.

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #108 Gepost op: 24-09-2010, 12:08:55 »
Nee, inderdaad.  ;D
Ze heeft wel een beetje kikkerachtige gelaatstrekken (hihi), maar persoonlijk vind ik haar inderdaad bloedmooi, ja.
Gelukkig maar dat niet iedereen dezelfde kandidaat mooi vindt... ::rofl:: Ik zie bijv. meer in Regina.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 24-09-2010, 15:26:27 »
Geweldig om te zien hoe Iwein zich onmiddellijk na de herindeling distantieerde van Sergio, hij had direct door dat het tussen hem en Sergio zou gaan en besloot derhalve dat hij geen tijd te verliezen had. Zijn gelijk werd later wel bewezen toen Sergio tevergeefs probeerde hetzelfde te doen. Zijn positie binnen het spel is er niet beter op geworden door de herindeling maar hij heeft tenminste de tijd gekregen om een band op te kunnen bouwen met zijn nieuwe teamleden. Het is te hopen dat Iwein van waarde kan zijn tijdens de volgende proef. Wanneer blijkt dat hij zich nuttig kan maken zullen Sebastiaan, Zsofi, Martine en Tatiana misschien overwegen om Nienke weg te stemmen in geval van een eilandraad.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #110 Gepost op: 24-09-2010, 16:03:58 »
Geweldig om te zien hoe Iwein zich onmiddellijk na de herindeling distantieerde van Sergio, hij had direct door dat het tussen hem en Sergio zou gaan en besloot derhalve dat hij geen tijd te verliezen had. Zijn gelijk werd later wel bewezen toen Sergio tevergeefs probeerde hetzelfde te doen. Zijn positie binnen het spel is er niet beter op geworden door de herindeling maar hij heeft tenminste de tijd gekregen om een band op te kunnen bouwen met zijn nieuwe teamleden. Het is te hopen dat Iwein van waarde kan zijn tijdens de volgende proef. Wanneer blijkt dat hij zich nuttig kan maken zullen Sebastiaan, Zsofi, Martine en Tatiana misschien overwegen om Nienke weg te stemmen in geval van een eilandraad.
daar kan ik me dus echt helemaal niets bij voorstellen.
Mensen die proeven voor je team winnen zijn sebastiaan en nienke.
Die moeten ze er juist inhouden als ze ook maar enige kans willen maken tegen het ubersterke kamp noord.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 24-09-2010, 16:12:30 »
daar kan ik me dus echt helemaal niets bij voorstellen.
Mensen die proeven voor je team winnen zijn sebastiaan en nienke.
Die moeten ze er juist inhouden als ze ook maar enige kans willen maken tegen het ubersterke kamp noord.

Ja en juist daarom moet Iwein zich op dat vlak proberen te bewijzen als hij een kans wil maken, op dit moment zijn de uitdagingen zijn achilleshiel. Zijn team kan het zich niet veroorloven veel uitdagingen te verliezen omdat ze nu al een persoon minder hebben dan het andere team en er op het eerste gezicht een beetje bekaaid van af komen qua fysieke kracht. Als Iwein op de een of andere manier toch van waarde kan zijn tijdens de uitdagingen zal zijn positie mogelijkerwijs verbeteren ten koste van Nienke. Of er een proef komt waarbij hij van waarde kan zijn weet ik natuurlijk niet maar ik acht het niet onmogelijk.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #112 Gepost op: 24-09-2010, 16:17:30 »
Ja en juist daarom moet Iwein zich op dat vlak proberen te bewijzen als hij een kans wil maken, op dit moment zijn de uitdagingen zijn achilleshiel. Zijn team kan het zich niet veroorloven veel uitdagingen te verliezen omdat ze nu al een persoon minder hebben dan het andere team en er op het eerste gezicht een beetje bekaaid van af komen qua fysieke kracht. Als Iwein op de een of andere manier toch van waarde kan zijn tijdens de uitdagingen zal zijn positie mogelijkerwijs verbeteren ten koste van Nienke. Of er een proef komt waarbij hij van waarde kan zijn weet ik natuurlijk niet maar ik acht het niet onmogelijk.
haha, lijkt me sterk dat hij een proef kan winnen, of functioneel kan zijn.
en vertaling?; achilleshiel ???

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 24-09-2010, 16:23:01 »
haha, lijkt me sterk dat hij een proef kan winnen, of functioneel kan zijn.
en vertaling?; achilleshiel ???

Zijn zwakke plek. Afgeleid van de Griekse held Achilles die door zijn moeder in een rivier werd gedoopt om hem onkwetsbaar te maken. Ze hield hem echter vast bij zijn hiel om te voorkomen dat hij voorgoed verdween in de rivier en derhalve bleef zijn hiel kwetsbaar. Zijn zwakke plek was dus zijn hiel vandaar dat we nu spreken van een achilleshiel.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #114 Gepost op: 24-09-2010, 17:21:40 »
zoals Sergio zei: Urbanus in het woud ::rofl::

de prins voor de belgische prinsessen ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Da Wizz

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 24-09-2010, 20:15:51 »
Qua persoonlijkheid vind ik Iwein niet zo leuk, dus vind ik het prima als hij wordt weggestemd. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer grappig om te zien hoe hij zowat elke aflevering zijn eigen huid moet redden en daarmee steeds net aan de eliminatie ontsnapt  :P

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #116 Gepost op: 24-09-2010, 22:13:23 »
Ik kan er wel om lachen, om deze man, maar hij zal waarschijnlijk niet ver komen.

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #117 Gepost op: 25-09-2010, 02:27:44 »
en ik vind t nog steeds een vies mannetje

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #118 Gepost op: 25-09-2010, 11:49:35 »

Eens, vind ik ook.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 25-09-2010, 20:18:23 »

Eens, vind ik ook.
Wat bedoelen jullie hiermee? Ik kan me niet voorstellen dat jullie vies in de betekenis van 'niet gewassen/niet schoon' bedoelen. Maar het ontgaat me wat dan wel.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”