Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Iwein is een wezel -> hij is bang. En dat al direct vóór de eerste stemronde. Ik hoop van harte dat de 4 belgische vriendjes uit elkaar worden gehaald. Dan sneuvelen als eerste Iwein en Sergio.
Iwein is een wezel -> hij is bang. En dat al direct vóór de eerste stemronde.
Dit slaat toch nergens op... Hij heeft zelfkennis en een goede inschatting wat andere mensen over hem denken. Is de subtiele 'aanstoker' van de stemafspraak maar wordt er niet van verdacht. Imo kwaliteiten die iemand ver kunnen brengen. Kim is moeten gaan omdat de Nederlandse dames deze persoon serieus onderschat hebben...
Ze hebben Iwein onderschat.
Kim is moeten gaan omdat de Nederlandse dames deze persoon serieus onderschat hebben...
In welk opzicht?
Weer niet eens. Hij jaagt 3 mensen voor altijd tegen zich in het harnas. Een sociaal iemand laat dat niet gebeuren. Ik bedoel, zijn opmerking over dat de vrouwen liegen over een complot wat ze zouden hebben laat al weer zien hoe slecht hij de dingen inschat. Strateeg van lik me vestje. Hij zou een paar lessen moeten nemen bij Yin en Hans.
Iwein speelt het idd heel slim, hij doorziet mogelijke problemen in de toekomst, kaart dat aan en laat het aan Sergio over om bijv Anthony over te halen met hun mee te stemmen. Iwein is het brein, maar dat hebben de dames niet door.
Slecht zijn in proeven hoeft geen nadeel te zijn, met name als het spel tegen zijn einde gaat lopen.
In dit geval wel als we naar volgende week kijken.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
702 gasten en 1 vaste bezoeker