Auteur Topic: [Kandidaat BE] Iwein  (gelezen 129827 keer)

Offline Schulz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #200 Gepost op: 1-10-2010, 19:34:58 »
De showmance tussen Iwein & Tatiana vind ik een van de leukste verhaallijnen dit jaar.
yep, en zeker als het straks ook nog deel gaat uitmaken van het spel.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #201 Gepost op: 2-10-2010, 11:53:27 »
ja is leuk. En ze gaan ook daten in Brussel. hoop dat er een cameraploeg bij is ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline sjimmie

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 5-10-2010, 09:29:37 »
ja is leuk. En ze gaan ook daten in Brussel. hoop dat er een cameraploeg bij is ;D
OP een of andere manier kan ik me daar toch echt niets bij voorstellen. Ik denk dat in hun normale leven Tatjana niet geinteresseerd is in Iwein.Deze alliantie is gewoon tactisch en bij gebrek aan beter: T gaf aan dat zij geen contact had met Zsofi en Martine omdat die ouder waren en niet echt naar haar vroegen. De nederlandse mannen keken niet naar haar om. Zij blijft voor mij een nietszeggende kandidate. Iwein is zeker grappiger door zijn tricks. Maar ook voor hem geldt dat ik hem niet lang in de expeditie zie.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 7-10-2010, 22:12:48 »
Ik ben blij dat in ieder geval een persoon van kamp Zuid beseft dat de stemming van cruciaal belang is en dat er ook tactisch gestemd mag worden tijdens de eilandraad :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #204 Gepost op: 7-10-2010, 22:15:39 »
Ik vind het vooral erg knap dat hij niet zijn strategie heeft herhaald.
Eerst vriendjes worden en dan diegene eruit stemmen ( sergio).
Hij heeft niet op tatiana gestemd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MolX

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 7-10-2010, 22:18:15 »
Ik vind het vooral erg knap dat hij niet zijn strategie heeft herhaald.
Eerst vriendjes worden en dan diegene eruit stemmen ( sergio).
Hij heeft niet op tatiana gestemd.

Waarom is dat knap? Zowel hij als T weten dat zij wrsch de volgende zijn die onder vuur komt en eruit ligt. Hij gaf aan te weten op wie T stemde. Hij wist niet zeker dat Sebas op T zou stemmen of op hem.. (anders had hij miss. alsnog op T gestemd..). Nu kunnen ze samen een soort van blok vormen tegen de rest en versterken met anderen bij een evt. samensmelting. Lijkt me dus niet een houding die uit puur altruisme geboren is...  ::)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #206 Gepost op: 7-10-2010, 22:24:51 »
Waarom is dat knap? Zowel hij als T weten dat zij wrsch de volgende zijn die onder vuur komt en eruit ligt. Hij gaf aan te weten op wie T stemde. Hij wist niet zeker dat Sebas op T zou stemmen of op hem.. (anders had hij miss. alsnog op T gestemd..). Nu kunnen ze samen een soort van blok vormen tegen de rest en versterken met anderen bij een evt. samensmelting. Lijkt me dus niet een houding die uit puur altruisme geboren is...  ::)
Dat is knap, wat jij zegt, je legt het zelf al uit.
Een blok vormen tegen de rest.
Zo ben je onstervelijk als je een blok hebt.
Als tatiana, iwein, martine en anthony de samensmelting halen hebben ze hun blok.

Offline MolX

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 7-10-2010, 22:29:41 »
Dat is knap, wat jij zegt, je legt het zelf al uit.
Een blok vormen tegen de rest.
Zo ben je onstervelijk als je een blok hebt.
Als tatiana, iwein, martine en anthony de samensmelting halen hebben ze hun blok.

Hmm zoals ik je eerdere reactie interpreteerde stond er wat anders maar soit..  :P

Ach knap zo zou ik het niet willen noemen.. eerder een kat in het nauw maakt rare sprongen, en in het geval van I met T, de kat en het spek..  ::) Goed hij is niet slim, niet sterk niet..nou ja niks eigenlijk dus.. Dus hij moet wel.. Als jij dat knap vindt, mij best hoor. Ik heb er een iets andere definitie voor..  :P
« Laatst bewerkt op: 7-10-2010, 23:06:15 door MolX »

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #208 Gepost op: 7-10-2010, 22:34:42 »
Hmm zoals ik je eerdere reactie interpreteerde stond er wat anders maar soit..  :P

Ach knap zo zou ik het niet willen noemen.. eerder een kat in het duister maakt rare sprongen, en in het geval van I met T, de kat en het spek..  ::) Goed hij is niet slim, niet sterk niet..nou ja niks eigenlijk dus.. Dus hij moet wel.. Als jij dat knap vindt, mij best hoor. Ik heb er een iets andere definitie voor..  :P
Okee ja, ik wil hem er ook uit hebben.
Wou iets positiefs zeggen over hem ::).
Maar ik vind het wel een kunst om andere mensen achter je te krijgen om jezelf te redden.

Offline MolX

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 7-10-2010, 22:40:36 »
Okee ja, ik wil hem er ook uit hebben.
Wou iets positiefs zeggen over hem ::).

Oh dat mag natuurlijk hoor.. siert je.  :D

Overigens moest ik wel lachen om zijn opmerking dat hij hoopte niet te zullen wenen mocht hij wegmoeten.. Iwein weende bij zijn vertrek.. Zou Weening ook wenen bij het zijne?  ::hypocriet::

Offline Shamrock

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 7-10-2010, 22:43:07 »

Ach knap zo zou ik het niet willen noemen.. eerder een kat in het duister maakt rare sprongen, en in het geval van I met T, de kat en het spek..  ::) Goed hij is niet slim, niet sterk niet..nou ja niks eigenlijk dus.. Dus hij moet wel.. Als jij dat knap vindt, mij best hoor. Ik heb er een iets andere definitie voor..  :P
Een kat in het nauw  ;) Maar over die kat en het spek heb je gelijk. Hij vindt Tatiana namelijk te leuk om op haar te stemmen. Voor iemand die tactisch speelt is dat wel een zwakte. In dit geval heeft hij gegokt op Nienke en gewonnen. Wat zou hij bij een volgende stemronde doen als het tussen hem en Tatiana gaat? Zou hij dan weer z'n piem... eh, ik bedoel hart volgen  ;D

Offline MolX

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 7-10-2010, 23:09:46 »
Een kat in het nauw  ;)
::rofl:: Ahja klopt ik zat te denken aan knijpen in het donker, T's billen dan he..  ;D
Teveel kat-gezegden die van toepassing zijn in dit geval..  ::tandpastasmiley::
Citaat
Maar over die kat en het spek heb je gelijk. Hij vindt Tatiana namelijk te leuk om op haar te stemmen. Voor iemand die tactisch speelt is dat wel een zwakte. In dit geval heeft hij gegokt op Nienke en gewonnen. Wat zou hij bij een volgende stemronde doen als het tussen hem en Tatiana gaat? Zou hij dan weer z'n piem... eh, ik bedoel hart volgen  ;D
:-X  ::rofl:: Zijn eh priemende blik bedoel je??  ::tandpastasmiley::
Tja de vraag is natuurlijk of de kaarten dan niet opnieuw geschut zijn.. JohnnyDepp is er dan miss. ook bij, die wil zijn hachje redden en Martine is haar main maatje kwijt als we haar op haar woord geloven.. Sebas trekt sws zijn eigen plan naar het schijnt dus.. We'll see.. Maar het is zeker niet de sterkste move vwb begronding nee..  ::)

Offline Da Wizz

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 8-10-2010, 10:38:39 »
Ik ben blij dat in ieder geval een persoon van kamp Zuid beseft dat de stemming van cruciaal belang is en dat er ook tactisch gestemd mag worden tijdens de eilandraad :P

Ja, ik ook  :D
En Iwein bewijst ook dat het nuttig is. Hij krijgt namelijk altijd stemmen, maar overleeft vaak dankzij zijn tactische stemmen.

Offline Ralph21

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 9-10-2010, 16:02:32 »
Die opmerking van die liefdesbaby  ::ohno::
Ik vind Iwein zo'n vieze man, bah. Zowel in gedrag als uiterlijk.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #214 Gepost op: 9-10-2010, 21:23:19 »
tja, Tatiana vindt het goed, dus waarom dan vies ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 10-10-2010, 10:56:41 »

100 procent mee eens.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #216 Gepost op: 10-10-2010, 12:47:28 »
tja, Tatiana vindt het goed, dus waarom dan vies ???
je kan je daar misschien wel heel wat onsmakelijke dingen bij bedenken.
Dus ik ga ook voor vies.

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #217 Gepost op: 14-10-2010, 21:40:25 »
Iwein is echt een held. Wat een geweldige TV levert deze man toch op. Een van de leukste spelers in ER aller tijden wat mij betreft.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 14-10-2010, 21:50:39 »
De enige die begreep dat het opgven van het liefdeskoppel Dennis en John goed nieuws was voor hem als deelnemer. De rest deed net alsof de wereld verging.

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 14-10-2010, 21:58:56 »
De enige die begreep dat het opgven van het liefdeskoppel Dennis en John goed nieuws was voor hem als deelnemer. De rest deed net alsof de wereld verging.
Inderdaad, nja Antony hoorde ik er ook niet over.

Al die vrouwen hadden er niet eens op in moeten gaan van waarom ze weggingen, dat vonden ze namelijk alleen maar mooi.

Gewoon:" Okee, doei!"