Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
2, volgens mij zitten er hier meer Tielenaren
Een volger? Hij is de eerste die zo slim is geweest om zichzelf onmisbaar te maken, als Fireman. Die gaat nog meer slimmigheidjes laten zien denk ik hoor
En hij praat ongeveer net als Daniel Faraday van Lost, is dat iemand anders ook opgevallen?
Het viel me deze aflevering trouwens op dat hij niet alleen uiterlijk op Johnny Dep lijkt, maar ook loopt als Jack Sparrow. (zie het moment dat hij wegloopt van Sergio die Nienke uitscheldt)
Off-topic: Hoeveel van die Swifterbanters (of zijn het Swifterbantezen?) zijn er wel niet op het forum? Is daar soms een sekte waar ze Reality TV als de leidraad des levens zien? Of hoe verklaren jullie anders dat er uit zo'n klein dorp meerdere mensen op RealityNet actief zijn??
Hehe, ja echt wel!
Echt jammer dat hij zich zo makkelijk voor Sergio's karretje laat spannen. Ik snap ook niet precies waarom, want hij moet toch doorhebben dat zijn positie ook sterk blijft als hij niet met dat complot meedoet. Bovendien zie ik hem ook niet echt bonden met een van de mannen of zo. Ik snap dus niet waarom hij z'n oren laat hangen naar die niksnut van een Sergio, die zoveel loyaliteit op geen enkele manier verdiend heeft.
Ik vind 'volgers' altijd jammer... Grijs is tie voor mij tot nu toe...Voor mijn gevoel (aan de hand van de beelden in de voorstel uitzending en voor volgende week) gaat hij ook zijn 2 leiders (Iwein & Sergio) helpen om onder de balk door te komen komende aflevering.
Voor mijn gevoel (aan de hand van de beelden in de voorstel uitzending en voor volgende week) gaat hij ook zijn 2 leiders (Iwein & Sergio) helpen om onder de balk door te komen komende aflevering.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
660 gasten en 4 vaste bezoekers