Poeh er zijn zoveel memorabele momenten, al ben ik zelf begonnen met kijken bij 2002 dus daar begin ik maar:
2001
de overwinning van Richard een van de beste robinsons ooit,
meer kan ik me niet echt herinneren.
2002
Derek en zijn bed, heb zo hard gelachen en hij was gewoon een terechte winnaar. Derek en zijn omschrijving van zichzelf en zijn recept.
2003
Dieptepunt: jutta en judge in de finale, al zat ik daar wel vlak achter,want was aanwezig bij die finale uitzending. Zat naast Richard en Derek, af en toe even mee gekletst vond ze heel aardig.
Hoogtepunt: Robin met zijn zorro pakje, het bananen incident, Robin en Gio die van de balk af vallen was dan weer een dieptepunt.
Judge die zat te zeuren om zijn kip nuggets.
2004
Indiaan Frank die overduidelijk de ultieme robinson in mijn ogen is ( zelfs na mensen als vinni, Marcel, Richard ) Frank heeft alles van een goeie robinson.
Mick, klaar en ernestine in de mangrove.
2005
zoveel momenten : Meredith die schreeuwt als een gek bij die duwproef, Esther die weggepest word door John en Carl. Het vertrek van Max, de humor van douwe, de kracht van fleur, hoe een kleurloos persoon als emma die de hele expeditie amper iets hoefde te toen toch de fnale hield, dankzij Marnix.
de vlottoch van douwe, marnix en esther. Carl die achter Chico aanrent op goal. de meiden die al hun stemmen op Carl inzetten om wraak te nemen. Douwe die vlechtjes in zijn haar heeft en een hekel heet aan carl. Elbert met zijn wisselende gedrag.
2006
Playmate Olga die wint van kampioen in proeven lenny, die zijn graf groef door maatje ignaciu weg te sturen.
Koen met zijn lange haar en komische karakter, Matthijs en zijn gitaar.
Strijd der titanen
Het naar huis sturen van Ilona, de eliminatie van Pieter, de arme haan die karin probeerde te vermoorden, maar het uiteindelijk overliet aan Riachard.De winst van Ryan, die het super goed deed met Lydia op Miniloc.
Mick die flipt om niks tegen karin. Mick die de geheugenproef heel knap wint.
2007
100 deelnemers op een eiland, het spuugincident van tim en lotus. Bruno die flipt om de keuken, Frans die samen met Nelleke naar Gual gaat. Bart en de balkproef zijn me lang bijgebleven. Vinni die bijna kan tippen aan lenny in het winnen van proeven. Het vertek van frans.
2008
Het pardon moment en de kracht van Hiukwan.
2009
dieptepunt: jeroens verlies van de finaleproef, de winst van marcel.
Hoogtepunt: de overwinning van rita op de 3 mannen met de proef. Jeroen de blokkenkoning.