Dat is een grapje toch, met dat je denkt dat Dennis iets heeft uitgevoerd onder de grond?
Ik ben het verder met jullie eens, Edo zei van tevoren al: Dennis, genoeg is genoeg, he?! En Edo lijkt me echt zo'n type die als het om dit soort dingen gaat voor de volle 100% te vertrouwen is en in feite niet eens meer aan de opdracht denkt, maar puur aan zijn verantwoordelijkheid tegenover Dennis. Als hij er echt uit wil, dan heeft hij al zolang gewacht als hij kon en durfde, en dan duurt een minuut bijzonder lang hoor. Lijkt me zo
Wel weer een goede bijkomstigheid is dat Edo zich zo op het laatste moment wel nog even verdacht maakt.
Ik wil hier nog even zeggen dat ik het tof vond dat we hier in de laatste afleveringen, met de overpeinzingen de echte Edo hebben gezien. Wat een slimme gewiekste kandidaat, he? Hoe hij al een paar afleveringen Dennis meewoog en testte. Ik dacht soms al aan zijn gebaren naar Dennis toe te kunnen opmaken: die vertrouwt hij voor geen meter, terwijl hij juist wel heel vriendschappelijk doet.
Zo bloedserieus was hij opeens, echt tof. Ik hoop (en denk uiteraard) dat hij gaat winnen, dat zo ZO tof zijn. Hij lijkt me iemand die het echt verdiend en er iets goeds mee gaat doen (Regina vast ook hoor, trouwens, maar ik gun het Edo gewoon erg).