Ik moet eerlijk zeggen (al zou ik héél erg teleurgesteld zijn als Dennis niet de mol blijkt te zijn), dat er ijzersterke hints in je verhaal zitten jessie!
Als het klopt heb je goed werk geleverd. Je hebt me in ieder geval zwaar aan het twijfelen gebracht! Het is in ieder geval opmerkelijk te noemen dat Edo ineens in het wit is, terwijl hij deze outfit nergens gedragen heeft.
Ik vind de kleuren van de topo een erg leuke hint, als die klopt. Ik had het leuker gevonden als hij op elke groepsfoto (net als bij II vorig jaar) een andere kleur had gedragen. Maar de verwijzingen naar dubbeldam, het getal 11, er zijn best veel verwijzingen naar Edo. De opdracht met de taxi's. Ik wissel niet meer van mol..... maar we gaan het zien...
Edo of Dennis (laat Dennis ajb de mol zijn )
Ijzersterke hints? Voor mij zitten er een paar dingen in die een hint ZOUDEN KUNNEN zijn. Zoals bv. inderdaad die topito-kleuren, dat zou een leuke hint zijn hoewel ik 't geel ook niet echt overtuigend vind (En om dan opeens een gele stoel erbij te gaan halen om die kleur te bevestigen, vind ik wel erg raar). Wat ik me alleen afvraag; is dit alleen bij Edo zo? Of heeft Dennis of Regina ook al alle kleuren van de topito aangehad?
Verder vind ik het één grote verzameling van gezochte dingen om een idee bevestigd te zien (ook wel tunnelvisie genoemd..). Ik bedoel, al die spiegelingen, gevogel met cijfertjes, voetbalclubs(??), alles waar Edo in gespeeld heeft. De afgelopen seizoenen hebben ons geleerd dat de hints nooit zo uitgebreid en diepgravend zijn, waarom zou dat nu wel zo zijn?
En Yessie; in het topic van de 8e muzikale hint zeg je zelf dat een muzikale hint maar op 1 aflevering slaat. In je overzicht staat bij meerdere muzikale hints een verwijzing naar andere afleveringen. Kun je deze hints dan ook uitleggen zonder een verwijzing te geven naar een andere aflevering?
Even een edit: Ik zeg trouwens niet dat Edo de Mol niet kan zijn hoor. Van mij kunnen ze het alledrie zijn. Maar dit document overtuigd me gewoon niet, daarom blijf ik bij Dennis. En zelfs als Edo de Mol is, zal maar de helft van het document kloppen.