Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Het cruiseschip eens nader bestudeerd en dan vallen me een aantal rare dingen op.Edo heeft blijkbaar de kaart van verdieping 3, dit blijkt uit het feit dat hij Dennis naar de "Fuel Teen Disco" stuurt en Dennis vraagt aan een dame op welk dek deze zich bevind en dat was verdieping 3.Dit in combinatie met de opmerking van Edo dat hij als eindbestemming de Shipsade Spa op zijn kaart heeft staan klopt dan totaal niet. Deze bevond zich namelijk op de 12e verdieping en niet op de 3e.Wat deed Dennis op de 12e als blijkbaar Edo verdieping 3 als kaart heeft en daar Dennis moet laten zoeken? Wilde Edo bewust Dennis tegen het lijf aan lopen zodat het geld uit de pot ging?
Van widm.nl: De vier kandidaten nemen ieder een plattegrond van het cruiseschip. Op iedere plattegrond staan drie andere verdiepingen van het schip.Het kan dus best dat Edo én de 3e verdieping én de 12e op z'n kaart had staan.
Ik heb het nagelezen en het klopt inderdaad, met als toevoeging dat één kandidaat een kaart met eindpunten heeft (Edo dus). Maar wat doet Dennis daar dan en uitgerust op een bed plaats neemt (zeer vreemd).
Edo gaat winnen.Wie muzikale hint van vorige week, ik ben ervan overtuigd:De toeristische route naar roem is simpelweg Een Doel Op zich. Dat had iemand vorige week gevonden
En 'n blauw shirt en 'n paars/roze shirt komen dan ook nog?
Die kleuren waren ook te zien.
Heb je daar dan 'n screenshot van? Of kun je zeggen welke aflevering op welk moment? Want het is mij niet opgevallen dat Edo een blauw en 'n roze/paars shirt aan heeft gehad.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1004 gasten en 2 vaste bezoekers