pffff al 8 pagina's discussie over het kaarsje!
(hebben mensen echt niets beters te doen dan daarover discusieren...?
)
Wel leuk om te vermelden; onderling is er nooit twijfel geweest over de uitslag! We hebben het feit dat ik had gewonnen niet in discussie gesteld (en nee, ook niet achter mijn rug om!).
Ter info; de proef heeft heel lang geduurd, in mijn beleving ergens tussen de 10 en 15 minuten. Ja, er is dus geknipt in de beelden (logisch, want anders wordt het doodsaai naar zo'n vlammetje kijken!!!) Maar nee, er is niks overnieuw gedaan en zelfs niet uitgeblaasd zoals ik hierboven ergens las!
Evi is geen domme presentatrice die mij maar wilde laten winnen omdat dat makkelijker was (waarom zou ze?!) of omdat ze dan mij niet hoefde teleurstellen of zo! Zou een bak zijn als de programmamakers om die reden proeven laten winnen of verliezen!!! Bij proeven staan er altijd tientallen mensen rondom die meekijken (of alles eerlijk verloopt, of alles veilig is en goed gaat etc) en meebeslissen dus denk maar niet dat Evi dan "zomaar" iets anders zegt dan dat het is!
Op het moment dat het kaarsje gaat doven moet je als eerste je hand erop leggen en dat heb ik gedaan...
Nu kun je inderdaad discusieren hoeveel tienden van een seconden dat doven mag duren, maar ik denk niet dat dat aan ons is. Dat is iets van de productie bepaalt en zo is gebeurd...