Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Zeker niks mis mee!Kan me alleen niks voorstellen erbij... ik zou als 'gewone' kijker wel betere dingen te doen hebben dan over een afelevering blijven nabeppen en nabeppen en nabeppen en...Lekker blijven doen dus, maar ik blijf het raar vinden...!!!
Eigenlijk heel simpel, je kijkt naar de aflevering en je volgt de desbetreffende proef, je ziet iemand te vroeg slaan dus je verwacht dat deze persoon de proef heeft verloren maar dan blijkt deze persoon ineens de proef heeft gewonnen. Kijk al jaren maar ik heb nog nooit zo een discutabele beslissing gezien in dit programma. Dus vind het helemaaal niet raar dat er zoveel over geschreven is. De meeste mensen komen hier omdat ze het programma graag kijken en er daarna hun mening over kwijt willen... lijkt mij dat je dan op de goede plaats bent hier
OK, ik heb alles nog eens 50 keer beeld voor beeld, vertraagd en ook versneld bekeken, en hier is mijn conclusie:De beelden getoond op TV zijn fake. [...]Kijk maar zelf opnieuw!! Je zal zien dat ik gelijk heb. En dit alles is dus goed nieuws voor Rita. De beelden zijn fake, nep, nadien opgenomen, zelfs Evi acteerde niet spontaan! De (Chinese) vrijwilliger die de kaars in één trek moest uitblazen heeft het niet goed gedaan, maar ginder op dat moment werd beslist dat het wél goed genoeg was.[...]
En toch is het zo.
Kijk gewoon naar de beelden. Dan zie je dat ik gelijk heb. 't Is geen onderwerp van discussie voor mij, ik schrijf gewoon neer wat ik zie.
Hoe dan ook is er gefoefeld met de beelden. Dat is zeker. Indiscutable.Enkel het waaròm blijft een vraagteken.
Van onder welke steen kom jij ineens gekropen? Ook voor jou dus: TADAAAA en TADAAAA
Wie het nu nog niet ziet wil het niet zien.
Maar kijk gewoon terug naar de beelden!!!!!! Ik hoef daar zelfs niet over te discussiëren, je ZIET gewoon dat iemand ze uitblaast, de beelden bewijzen het!! [...] Ik vind het niet uit en ik heb trouwens geen enkel motief om dit uit te vinden.Het gebeurt voor je neus, je moet het gewoon zien.
Ja hoor en de aarde is plat.
Maar zoals gezegd is er geen discussie, de beelden bewijzen het.
Lukas, ik moet zeggen dat je theorie vermakelijk was... ...en de volkomen misplaatste zelfverzekerdheid waarmee je je 'bevindingen' presenteren was helemaal hilarisch. Daarom volgt hierbij nog eenmaal compilatie:
Ooit vond men Copernicus vermakelijk toen hij zijn theorie presenteerde dat de aarde rond was en niet plat
Ik raad je aan om zijn theorieën nog eens grondig te bestuderen, want Copernicus is bekend geworden door zijn heliocentrische theorie (als alternatief op de geocentrische theorie). Dat de wereld rond was wist men in zijn tijd al lang, de populistische verhalen die de ronde doen over die zogenaamde simplistische Middeleeuwers die dachten dat de aarde plat was zijn grotendeels onzin. Zo concludeerde Pythagoras in de 6e eeuw voor Christus al dat de aarde rond moest zijn omdat alle andere hemellichamen ook rond waren. Sindsdien hebben vele andere wijsgeren zijn conclusies geaccepteerd, het enige wat relatief lang op zich liet wachten was het wiskundig/wetenschappelijk bewijs voor de theorie. Natuurlijk waren er wel mensen die dachten dat de aarde plat was, maar die zijn er nu nog steeds. Google maar eens op flat earth theory.
Het is waar dat een enkeling al voor christus op het idee kwam dat de aarde rond was, maar die ideeen zijn later verloren gegaan. In de Middeleeuwen geloofde in principe iedereen dat de aarde plat was.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
760 gasten en 1 vaste bezoeker