Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 52658 keer)

Offline muizje

• Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #80 Gepost op: 23-10-2009, 12:31:57 »
Wow dit was echt een mooie aflevering, de beste sinds tijden.
Die vuurproef had wel veel met geluk te maken. Sommige mensen hadden het vuur heel snel aan (jeroen, jill) maar toch duurde het lang tot hun touw brandde.
Naar mijn mening zijn de juiste mensen eruit gegaan. Nu zijn alleen de mensen over die echt het spel spelen, en die niet op hun mondje gevallen zijn.
Igor die de groep weer helemaal tegen zich krijgt en zich knap staande houd.
Gelukkig won hij de proef zodat mensen gedwongen zijn om snel na te denken.
Ik kijk al uit naar volgende week :) 

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 23-10-2009, 12:37:38 »
Wow dit was echt een mooie aflevering, de beste sinds tijden.
Die vuurproef had wel veel met geluk te maken. Sommige mensen hadden het vuur heel snel aan (jeroen, jill) maar toch duurde het lang tot hun touw brandde.

de wind speelde sommigen wel wat meer parten geloof ik, maar toch hangt het doorbranden van het touwtje ook af van hoe je het vuurtje opbouwt, toch wel meer kunde dan geluk vind ik  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 23-10-2009, 12:38:06 »
Ik heb het niet zo op dit soort kunstjes, het zoveelste nieuwe stemsysteem dat enkel dient om de kandidaten en kijkers eenmalig te verrassen. Door dit soort kunstmatige spelwendingen wordt het laatste beetje initiatief bij de kandidaten weggehaald. Ze kunnen steeds minder proactief optreden en strategische keuzes maken omdat de ingrepen van de productie uiteindelijk toch doorslaggevend zijn. Het spel wordt dit seizoen naar mijn mening teveel gestuurd door de productie.
Ben ik het niet mee eens.
Als je een concept uitmelkt is het de kunst om vernieuwend te zijn.
Met dit nieuwe stem systeem wordt het veel spannender omdat mensen dan onverwachte keuzes maken.
Wil je dan dat het gaat zoals vorig jaar? Dat vond ik de saaiste expeditie die er ooit.

Offline Sprien

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #83 Gepost op: 23-10-2009, 12:39:08 »
Let op: De volgende reguliere aflevering is gewoon aanstaande donderdag.

De 'story so far'-afleveringen worden op andere tijdstippen uitgezonden. In België wordt deze voor de reguliere uitzending uitgezonden.
-------------------

Persbericht:

ALLE ONTWIKKELINGEN, COMPLOTTEN EN VETES OP EEN RIJ IN ‘EXPEDITIE ROBINSON: THE STORY SO FAR’

De meest opvallende gebeurtenissen tot nu toe uit het elfde seizoen van  ‘Expeditie Robinson’ zijn aanstaande zondag bij RTL 5 te zien in ‘Expeditie Robinson: The Story So Far’. Alle heftige ontwikkelingen, persoonlijke vetes en meesterlijke complotten van de afgelopen weken komen nog eens voorbij, met onder andere de confronterende eerste dagen, de verdeling van de kampen, de wekelijkse proeven en de beslissingen van de eilandraad.

De achtste aflevering van de avontuurlijke realityserie op donderdag 22 oktober staat in het teken van de samensmelting. Door middel van een proef wordt duidelijk wie de strijd individueel door mag zetten en voor wie de expeditie hier eindigt. Na de uitzending van ‘Expeditie Robinson: The Story So Far’ aanstaande zondag volgen er nog zes nieuwe afleveringen op de vaste donderdagavond. Na in totaal veertien uitputtende, grensverleggende weken wordt op 3 december duidelijk welke kandidaat als ultieme Robinson naar huis gaat als de winnaar van deze ‘Expeditie Robinson’.

Uitzending ‘Expeditie Robinson: The Story So Far’:  RTL 5, zondag 25 oktober, tussen 22.30 en 23.05 uur. Herhaling: dinsdag 27 oktober, tussen 16.05 en 16.40 uur & donderdag 29 oktober tussen 17.00 en 17.35 uur.
The sun came up and reality set in.

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 23-10-2009, 12:40:20 »
Ben ik het niet mee eens.
Als je een concept uitmelkt is het de kunst om vernieuwend te zijn.
Met dit nieuwe stem systeem wordt het veel spannender omdat mensen dan onverwachte keuzes maken.
Wil je dan dat het gaat zoals vorig jaar? Dat vond ik de saaiste expeditie die er ooit.
In ieder geval is het lastiger voor een groep om iedereen een voor een eruit te stemmen, denk ik, zoals idd vorig jaar. Toen waren de eilandraden het een tijdlang heel saai. (maar wel met een egweldige Pardon climax)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Sarah70

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 23-10-2009, 12:43:52 »

De 'story so far'-afleveringen worden op andere tijdstippen uitgezonden. In België wordt deze voor de reguliere uitzending uitgezonden.
-------------------

Persbericht:

ALLE ONTWIKKELINGEN, COMPLOTTEN EN VETES OP EEN RIJ IN ‘EXPEDITIE ROBINSON: THE STORY SO FAR’

De meest opvallende gebeurtenissen tot nu toe uit het elfde seizoen van  ‘Expeditie Robinson’ zijn aanstaande zondag bij RTL 5 te zien in ‘Expeditie Robinson: The Story So Far’. Alle heftige ontwikkelingen, persoonlijke vetes en meesterlijke complotten van de afgelopen weken komen nog eens voorbij, met onder andere de confronterende eerste dagen, de verdeling van de kampen, de wekelijkse proeven en de beslissingen van de eilandraad.

De achtste aflevering van de avontuurlijke realityserie op donderdag 22 oktober staat in het teken van de samensmelting. Door middel van een proef wordt duidelijk wie de strijd individueel door mag zetten en voor wie de expeditie hier eindigt. Na de uitzending van ‘Expeditie Robinson: The Story So Far’ aanstaande zondag volgen er nog zes nieuwe afleveringen op de vaste donderdagavond. Na in totaal veertien uitputtende, grensverleggende weken wordt op 3 december duidelijk welke kandidaat als ultieme Robinson naar huis gaat als de winnaar van deze ‘Expeditie Robinson’.

Uitzending ‘Expeditie Robinson: The Story So Far’:  RTL 5, zondag 25 oktober, tussen 22.30 en 23.05 uur. Herhaling: dinsdag 27 oktober, tussen 16.05 en 16.40 uur & donderdag 29 oktober tussen 17.00 en 17.35 uur.

GELUKKIG !! ::respect::

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 23-10-2009, 12:48:29 »
In ieder geval is het lastiger voor een groep om iedereen een voor een eruit te stemmen, denk ik, zoals idd vorig jaar. Toen waren de eilandraden het een tijdlang heel saai. (maar wel met een egweldige Pardon climax)
Ja de 'pardon' van Geert is idd legandarisch.
Dat had nooit gekund met dit nieuwe stemsysteem. Dit was echter een uitzondering.

Offline ShakaZulu

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 23-10-2009, 13:18:02 »
Wat je ook van Igor vindt, ER heeft wel een of twee van dit soort gasten nodig om het spannend en het kijken waard te maken. Je ziet hem als kijker egoistisch de mist ingaan en wacht dan op de stennis die geheid komt. De proef wordt daarom des te spannender, haalt hij het, of niet.

Zou het zo kunnen zijn dat de produktie heeft besloten om twee stemmen te laten geven, zodat een Igor zich met een extra proef nog kan redden? Misschien niet, omdat na zijn gewonnen eetproef zijn vege lijf toch wel was gered.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 23-10-2009, 13:35:06 »
Ik had graag het babbeltje van de eilandraad gezien... of zouden ze enkel gestemd hebben?

Offline Noffeltje

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 23-10-2009, 13:36:44 »
GELUKKIG !! ::respect::

Whoehoeeee ik ben weer blij:) 2 weken wachten was wel erg lang geweest nu het eindelijk spannend begint te worden!  ::tandpastasmiley:: ::joehoe::
Je wordt zelf niet wit als je een ander zwart maakt!

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 23-10-2009, 14:15:06 »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #91 Gepost op: 23-10-2009, 16:31:24 »
Erg spannende aflevering zeg! Petje af! Leukste aflevering tot nu toe!

En meteen het hoogtepunt de Expeditie: Igor die de proef wint en de rest het nadenken geeft. Hilarisch ::rofl::

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #92 Gepost op: 23-10-2009, 16:36:07 »
Dit was met voorsprong de beste aflevering sinds (heel) lang!!
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 24-10-2009, 00:05:54 »
Ik vraag me eigenlijk af wie er allemaal op elkaar gestemd hebben.
Is dat ergens te vinden?

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 24-10-2009, 00:18:02 »

-------------------

Persbericht:

ALLE ONTWIKKELINGEN EN OPGEVERS OP EEN RIJ IN ‘EXPEDITIE ROBINSON: THE STORY SO FAR’

De meest opvallende gebeurtenissen tot nu toe uit het elfde seizoen van  ‘Expeditie Robinson’ zijn aanstaande zondag bij RTL 5 te zien in ‘Expeditie Robinson: The Story So Far’. Alle ontwikkelingen en opgevers van de afgelopen weken komen nog eens voorbij, met onder andere de eerste dagen, de verdeling van de kampen, de wekelijkse proeven en de beslissingen van de eilandraad.

Fixed ::hypocriet::, sorry kon het niet laten. De afgelopen uitzending vond ik geweldig maar daarvoor... ::schaam::

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #95 Gepost op: 24-10-2009, 01:15:40 »
Zo, eindelijk tijd gevonden om te kunnen kijken.. ook al is het midden in de nacht :P

geweldige aflevering als je het mij vraagt ::ok:: maar waarom is het begin steeds zo slapjes vraag ik me af? Duffe beelden, nog duffere voiceover... nja, de rest maakte veel, zeg maar gerust alles goed.

Zag al aankomen dat Igor zou winnen, vervelend voor de groep.. leuke wending voor ons.

Stemsysteem doet me denken aan Big Brother USA. Ben benieuwd of dit nu elke week zo wordt gespeeld.
The sun came up and reality set in.

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 24-10-2009, 08:06:15 »
(...)
Stemsysteem doet me denken aan Big Brother USA. Ben benieuwd of dit nu elke week zo wordt gespeeld.

Ik denk het wel.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #97 Gepost op: 24-10-2009, 14:10:11 »
Schitterende aflevering.
Het mooie van dit stemsysteem én van deze groep is toch wel dat het nu helemaal open ligt.
Er zijn plotseling geen zwakke kandidaten meer. En er zijn juist veel kandidaten die voor conflicten kunnen zorgen. Een ideaal scenario voor ER.

Volgens mij is er nu helemaal niemand meer veilig bij de eilandraden. Behalve Marina dan (helaas!).
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 24-10-2009, 15:58:44 »
Met dank aan Cynneke hier de uitslag van de stemming (helaas zie je net niet wie er nu 1 meer heeft, Simone of Jeroen)

Echt opmerkelijk dat Dennis en Esmeralda beiden geen stem hebben, zij hebben het goed weten te sturen bij de anderen  ::)
« Laatst bewerkt op: 24-10-2009, 16:00:28 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #99 Gepost op: 24-10-2009, 16:00:31 »
Simone had er één meer.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.