Dit is toch stiekem wel de slechtste en saaiste expeditie die ik tot nu toe heb meegemaakt. Er is inderdaad nog geen eilandraad spannend geweest, er is maar één proef per aflevering en tot nu toe zorgen alleen Igor en zijn nemesis Dennis voor wat sensatie (en dat aan het einde van een aflevering, na een uur van gezeik, gezanik en gezeur). Zelden, zelden heb ik me zo verveeld tijdens het kijken van Expeditie Robinson. Waar blijven die tijden dat ik aan de buis gekluisterd zit om wat er nu weer zal gebeuren, die tijden dat er constant mensen op het forum aanwezig te zijn om te discussiëren over welke personen er in de finale komen, die tijden dat ik ondertussen niet aan het MSN'en, Hyven en Twitteren ben omdat ik over het algemeen toch niet veel mis? Ik hoop dat ze ooit nog terugkomen, en anders kunnen ze wat mij betreft beter stoppen met dit programma.
Het is überhaupt tijd voor iets nieuws. Ondanks dat het ijzersterke programma's blijven, zijn Expeditie Robinson en Wie is de Mol inmiddels toch wel tot op het bot uitgemolken. Nieuwe initiatieven zouden mij zeker bekoren...