Dat probleem heb ik nou ook.
Ik kom thuis na een dag hard werken en verheug me net als de afgelopen weken op de gemiste aflevering van ER.
Maar helaas... vandaag kreeg ik ook een foutmelding.
Nu gebruik ik Apple, en via Flip4Mac wordt dan de uitzending getoond in Quickplayer.
Maar vandaag dus niet.
Ik krijg de volgende melding:
"Flip4Mac WMV is unable to play DRM protected content"
Ik kan wel de uitzending van vorige week bekijken.
Op de FAQ-pagina van rtl gemist vind ik het volgende:
Bij bepaalde programma's zoals So You Think You Can Dance, Expeditie Robinson Benelux' Next Topmodel mogen alleen mensen in Nederland naar het programma kijken. Dit komt door de samenwerking met Belgische televisiezenders. In veel gevallen kunnen de Belgen door een aangepaste uitzenddatum al eerder bij ons kijken en dat is natuurlijk niet bedoeling. Vandaar dat deze video's alleen beschikbaar zijn voor het Nederlandse publiek.
Op sommige video’s zit DRM (Digital Rights Management). Dat houdt in dat er restricties op de video zitten. Helaas is DRM niet geschikt voor een Apple systeem. Er wordt wel hard gewerkt om DRM video’s ook beschikbaar te maken voor mensen met een Apple Computer.
Ik kan me voorstellen dat we pas kunnen kijken zodra de herhaling is geweest. Dit om te voorkomen dat niemand daar anders naar kijkt....
Wel errug jammer!!
Gr, Geer