Ik vind het verschrikkelijk hypocriet. Iedereen is hier constant bezig met het in de hemel prijzen of het afkraken van mensen op basis van een aantal sterk geregisseerde beelden, maar als het ineens gaat over eventuele aandoeningen is het not done
Goed, ik hou er maar over op.
Het verschil is dat wat jij probeert te doen totaal irrelevant is en ook nog eens nergens op slaat.
Kijk je kunt zeggen "Ik vind Igor niet een slimme kandidaat want hij plaatst zichzelf overal buiten". Of "Ik vind Igor een leuke en interessante kandidaat want hij speelt het spel op zijn eigen manier", etc.
Daarbij begrijpt iedereen hopelijk dat mensen op een bepaalde manier worden neergezet door de regisseur om er een interessant geheel van te maken en dat de werkelijkheid wellicht iets anders in elkaar zit.
Allemaal prima.
Maar om hier te gaan verkondigen dat je denkt dat Igor autistisch is gaat echt nergens over. Ik vermoed dat jij totaal geen benul hebt van wat een dergelijk syndroom in houdt. Deed je dat wel dan zou je weten dat op basis van de getoonde beelden er geen enkele reden is om aan te nemen dat er hiervan sprake is bij Igor.
Daarnaast, al zou dit wel zo zijn, wat dan nog? Welke relevantie heeft zoiets nou helemaal? Wat wil je er mee zeggen? Dat Igor er niks aan kan doen dat hij buiten de groep ligt? Dat het onethisch is van de programma makers om zo iemand mee te laten spelen? Wat?