Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Dennis is een beetje een stokertje.Die komt zichzelf nog wel tegen
Nee, ik ben stiekem Kaptein Iglo
Helemaal mee eens, vind hem na vandaag een stuk sympatieker.
Ik weet t niet met hem. Ik ben benieuwd of ie eerlijk is.
igor is kinderachtig in de discussie, maar dennis kan er ook wart van, beetje valse nicht
Hij begint een discussie en voelt zich dan gesterkt door Esmeralda, zij wil de discussie dan voor hem afmaken.Wel makkelijk 2 tegen 1.Heb bij hem het gevoel dat ie niet zonder een secundant kan..
hij is vergif, ik heb nog eens een tweede maal bekeken en geloof me, puur vergif ,zit de hele tijd op Igors kap met de hulp van anderen , zelf presteert hij ( zij ) niets, een roddeltante, bahvlug uitflikkeren die kerel en ik hoop door Igor
igor is kinderachtig in de discussie, maar dennis kan er ook wat van, beetje valse nicht
iemand van het leger zeker
OK let's continu met het forum maar op een beetje normale manier !
Ik kan gewoon niet meer kijken op die smoel van Dennis. Een echte stokertje en slijmbal van Marcel. Steeds zitten zeiken op de kop van een anderen. Hij weet dat hijzelf zwak is e probeert zo de minpunten van Igor te accentueren. Herinner je de aflevering in de jungle waar hij zelf toegeeft dat hij fysiek niet sterk is en hoopt dat men Igor op zijn 'vreemdheid' gaat afrekenen. Gewoon al die bek van hem op het moment dat Igor kwaad wordt. Ik hoop echt dat die jongen eruit gaat om de ene of andere manier en wees zeker dat k voor de eerste keer smsjes zal sturen mocht die Marcel' slijmbal de finale halen. Maar ja, luidde het spreekwoord niet: 'hoogmoed komt voor de val'.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
799 gasten en 1 vaste bezoeker