Dank voor alle felicitaties mensen
En Test, dank voor je uitleg. Het is idd onmogelijk om iemand meer of minder punten te geven, jullie zien zelf hoeveel punten iedere vraag oplevert.
Ik was zelf ook compleet verrast dat ik nimmer de winnaar goed had, en toch gewonnen heb. Ik kan het alleen maar verklaren doordat ik heel vaak de juiste afvaller goed had, en de juiste proef-winnaar. En dat komt door 1. heel vaak afleveringen 2x zien, omdat ik een verslag of quotes moest verzorgen en 2. door heel zorgvuldig de filmpjes te analyseren van 'volgende week in ER'.
Ik was soms echt verbaasd dat mensen dingen niet zagen die o zo duidelijk uit de filmpjes te halen waren.
Tot slot, over het begin van de pool, en of de spelleider wel of niet mee mag spelen: zoals jullie hebben gezien heb ik door omstandigheden de poolleiding moeten overnemen, ik ben niet van begin af aan spelleider geweest.
En ik ben de eerste die zou stoppen met meespelen als ik vanwege mijn positie info heb verkregen over het spelverloop. Gelukkig vertelt Strix ons totaal niets over de uitzendingen, over wie er wat gaat winnen, etc.