De eerste aflevering trok 635.000 kijkers, had een kijkdichtheid van 4.2 en een marktaandeel van 10.4.
De tweede aflevering trok 585.000 kijkers, had een kijkdichtheid van 3,9 en een marktaandeel van 9,9.
De derde aflevering trok 562.000 kijkers, had een kijkdichtheid van 3,7 en een marktaandeel van 8,9.
De vierde aflevering trok 650.000 kijkers, had een kijkdichtheid van 4.3 en een marktaandeel van 10,3.
De vijfde aflevering trok 610.000 kijkers, had een kijkdichtheid van 4,1 en een marktaandeel van 9,1.
De zesde aflevering trok 762.000 kijkers, had een kijkdichtheid van 5,1 en een marktaandeel van 11,6. (inc. uitgesteld kijken)
De zevende aflevering trok 744.000 kijkers, had een kijkdichtheid van 4,9 en een marktaandeel van 11,9.
De achtste aflevering trok 586.000 kijkers, had een kijkdichtheid van 3,9 en een marktaandeel van 8,5.
De negende aflevering trok 705.000 kijkers, had een kijkdichtheid van 4,7 en een marktaandeel van 10,1. (inc. uitgesteld kijken)
De tiende aflevering trok 663.000 kijkers, had een kijkdichtheid van 4,4 en een marktaandeel van 9,8.
De elfde aflevering trok 708.000 kijkers, had een kijkdichtheid van 4,7 en een marktaandeel van 11,0.
De twaalfde aflevering trok 696.000 kijkers, had een kijkdichtheid van 4,6 en een marktaandeel van 10,9.
De dertiende aflevering trok 853.000 kijkers, had een kijkdichtheid van 5,7 en een marktaandeel van 12,9.
De veertiende aflevering trok 801.000 kijkers, had een kijkdichtheid van 5,3 en een marktaandeel van 12,2.
Cijfers zijn afkomstig van Stichting KijkOnderzoek (SKO)