Ik krijg wel steeds meer respect voor kandidaten als Frans. Je zal maar op een afvallerseiland zitten met ongeveer nul uitzicht op de finale en om en nabij geen proef te doen. Zie dan maar eens positief te blijven. Een stuk lastiger, denk ik zo.
Helemaal mee eens!! Ik heb gezien dat hij op een gegeven moment door het lint ging toen - ik weet haar naam niet meer - ze het afvallerseiland ging bezoeken.
Op dat reisje had ze geboden en er zat ook een stuk taart bij en Ernst-Paul suggereerde nog dat het een goed idee was, om dat stuk taart mee te nemen naar het eiland. Maar dat deed ze niet en at het gelijk op, lachend en wel.
Toen ze op het afvallers-eiland aangekomen was vertelde ze in geuren en kleuren hoe lekker het taartje wel niet was en dat ze de folie afgelikt had. Dat ze bezoek zou krijgen van familie. En wat de andere kanditaten allemaal niet voor lekkers hadden gehad, hamburger met frieten, pizza, taart etc.
En ik wil het niet goedpraten kwa Frans, maar ik vond het zó stom van dat meisje. Ze hadden daar niet te eten en dan komt er iemand je vertellen hoe geweldig haar expeditie robinson is, ze wist dat ze daar honger leden. Zou ze dat achteraf nu zelf ook niet gedacht hebben?!
Ernst-Paul vroeg later nog in een eilandraad of ze niet dacht dat ze dat beter aan had kunnen pakken, nee ze vond van niet. Pfff daar zakte mijn broek wel vanaf hoor.