Ik was er niet bij maar, zoals ik opmerk op tv beelden mensen moeten toch hun zelf zijn zonder of met camera`s, een slimme kandidaat zal zoiets niet doen ken jij Yin nog van verleden jaar die was ook niet echt slim en toch heeft ze gewonnen,
Yin deed juist compleet het tegenovergestelde van Eva. Zij manipuleerde vanachter de schermen. Zeker in de eerste fase van de expeditie. Yin was wat mij betreft dan ook een van de slimste kandidaten tot dusverre en samen met Richard in ieder geval de meest verdiende winnaar van ER. Ik heb groot respect voor de briljante manier waarop zij het heeft gespeeld.
jij verdedigd volgens mij wel Carine
Zoals ik al zei, was Carine ook niet al te slim bezig.
maar, zij is niet puur
Niet puur? Wat betekent dat en op welke manier is het relevant?
en maakt zich belachelijk om over leeftijd te praten
Niet een sterke zet van haar nee.
en ze doet net alsof ze alles doet en haar eeuwig dankbaar moeten blijven voor wat zij doet op expeditie,
Dat heb ik er dan weer niet uitgehaald.
Carine is het er niet mee eens nee dat zij minder positief is tuurlijk niet het gaat om haar
Ergo, haar beschuldiging is gerechtvaardigd.
zij is ook niet positief of wel soms?
Het enige wat we van haar hebben gezien is haar reactie op het wegstemmen. Die reactie is niet postief, wat zeer begrijpelijk is. Verder kunnen we niet echt vaststellen of ze wel of niet positief is in het kamp.
En je kan niet bewijzen dat Eva het minst gedaan hebt nee maar ik denk dat er nog wel iemand tussen zit die zwakker als haar is
Tsja, dat kun jij wel denken maar dat wil niet zeggen dat het ook zo is natuurlijk.
eerlijk gezegd denk ik dat Eva wel een van de sterkste meiden is uit dat kamp,
Ik denk van niet, in ieder geval niet qua gameplay.
in mijn ogen ook al is het pas de eerste aflevering geweest vind ik Carine erg zwakjes en dat is zachtjes uitgedrukt
Haar gameplay liet te wensen over, daarnaast heb ik het gevoel dat zei wel degelijk een goede robinson zou zijn. Maar dat is speculatie.
in de volgende aflevering komt ze ook niet leuker uit de verf dus maar,
Hoe weet je dat?
het kan ook zo zijn dat ze dat express gedaan hebben, soms komt er iemand in het negatief en soms komt er iemand in het positief daglicht zo gaat dat.
Ik weet zelfs wel zeker dat dat zo gedaan is, dat heet namelijk televisie maken.