Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Man, wat werd zij door een aantal finalisten overdreven binnengehaald op het eiland! Het leek wel de binnenkomst van het Nederlands elftal na het behalen van de Europese titel...
Vond dat zo'n mooi moment.Iedereen was blij dat ze erbij zat dus blijkbaar vertekend de TV weer!
Iedereen? Voormalig Kamp Noord, ja. Maar Simone niet volgens mij (die weet nog te goed hoe Esmeralda tegen Jill tekeer ging), en ik vraag me af in hoeverre Jeroen en Kurt juichten...
Hopen gaat ze zich niet teveel inlaten met Dennis en Marcel, want die vind ik echt wel een stuk minder
Hopen dat Dennis en Marcel zich niet teveel inlaten met Esmeralda, want ik vind haar toch (nog) een stuk minder.
Ik had liever één van de andere drie door zien gaan..Waren er al zoveel mannen door, komt er nog zo'n niet heel vrouwelijk type over de finish lijn..
Ik blijf ze leuk vinden
Toch verbazingwekkend dat ze geen enkele stem tegen krijgt. Ik vind haar van de kandidaten die nu over zijn het minst sympathiek lijken.
ben ik met je eens, echt ongelooflijk, van marcel ook trouwens, krijgen wij nu zo'n ander beeld van de kandidaten te zien dan hoe ze daar waren? (Simone? Hoe zag jij die 2 daar?)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
613 gasten en 1 vaste bezoeker