Een beetje meer respect is wel op zijn plaats, maakt het nou uit of iemand Rotterdams of Amsterdams of Fries praat, en heb Yolanda op hyves en daar heeft ze mij verteld dat zij de eerste was die een vis gevangen had alleen zie je dat niet op de camera net zoals er nog veel meer gebeurd is, maar dat zien wij als kijker niet, maar nee ben het niet met je eens zij is absoluut niet de zwakste schakel en je moet haar niet afrekenen op haar rotterdamse accent dat vind ik eerlijk gezegd een zwak argument.
Daar reken ik haar ok zeker niet op af, ik vind het alleen niet prettig om naar te luisteren.
Daarnaast heb ik gewoon een andere mening dan jij over Yolanda en de bijdrage aan het kamp waar ze in zit.
We zien inderdaad als kijker maar een deel en zullen nooit weten hoe het echt was. Ik vorm mijn mening op basis van wat ik zie en van mij mag Yolanda daarom vertrekken. Waarschijnlijk heb jij dus inside informatie of ben je bevriend met Yolanda. Ik kan me dan voorstellen dat je hoopt dat ze ver komt. Maar van mij mag ze direct naar huis om een nieuwe bikini uit te zoeken........