Zo mensen, het spel is gespeeld, de winnaar is gekozen. Zoals jullie hebben kunnen zien heb ik niet op de winnaar gestemd. Ik vond ook alle 3 de finalisten niet de ware Robinsons. In mijn commentaar is behoorlijk geknipt, wat ik erg jammer vind. Ook zijn er op de eilandraad behoorlijke harde woorden gevallen, ook dit is niet uitgezonden...JAMMER!!
Ja je kan natuurlijk niet alles uitzenden hé!
Voor mij waren de ECHTE finalisten
JEROEN, en die mening deel ik met veel kijkers hier (en met jou): hij is sympathiek, meevoelend, betrokken, een werker, bereid zich aan te passen, ... noem maar op! Als tweede
RITA, en daar verschil ik zeer sterk van mening met jou, ze heeft zich uitermate sterk getoond, ze heeft nooit partij getrokken, ze zag eruit als een biafraantje maar ze hield vol, en is steeds positief gebleven, en als derde finalist, euh... ik dacht nooit dat ik het ging zeggen maar ik doe het toch:
MARCEL. Dit is het beste wat hem ooit kon overkomen, van een schaduw in een grauwe bar op een eiland, van een anonieme gluurder, van iemand met een verleden als een stoffig en saai boek is hij geëvolueerd naar een topplaats op een podium, midden in de schijnwerpers, stralend als een Adonis, en het gaat hem nog goed af ook!
Jij bent de enige die op TV aan het woord is geweest vòòr de stemming, daar heb je al een soort 'exclusiviteit' gekregen, extra zendtijd
so to speak. Ik kan me ook voorstellen dat de anderen ook iets gezegd hebben in die 1,5 uur durende finale, waar zijn hun beelden, waar is hun 'zendtijd'?