Hey Rita, ik vroeg me nog wat af: hoe is het met je haar nu? Is het ook zo vreselijk uitgevallen? Heb je net als Fleur destijds de schaar erin moeten zetten?
Kun je ons overigens nog iets leuks vertellen over wat je hebt gedaan wat eigenlijk niet mocht? Heb je nog dingen mee kunnen smokkelen bijvoorbeeld?
Met mijn haar is het drama... ik zal proberen binnekort een foto te plaatsen. Na een paar weken thuis viel het met plukken tegelijkertijd uit. Vooral als ik wakker werd dan lag mijn bed/kussen bedekt met haar. Echt akelig! Dus de schaar erin... sinds een maandje is het uitvallen gestopt gelukkig en begint het weer te groeien. Ziet er maf uit, allemaal "stekels" tussen mijn haar! Maar ben allang blij dat het terugkomt! Nu hopen dat het snel weer gezond eruit gaat zien, niet meer zo dof als nu...
En meesmokkelen was echt nagenoeg onmogelijk hoor! Ik had meerdere haarelastiekjes in mijn haar gedaan, om er zo meer dan eentje mee te kunnen nemen, maar zelfs dat werd gecontroleerd! Dus helaas... ook een tandenborstel had ik "per ongeluk" tussen mijn broekspijp gestopt, maar die is ook eruit gehaald...
...enne over Wie is de Mol, ik volg het eigenlijk altijd, dus ook dit jaar zit ik weer voor de buis! (dan zal ik me af en toe ook hier laten zien!)