En door,...Het is voor mij nu 14 Juni. Nog 1 dag. En dan zitten de opnames van ‘Expeditie Robinson 2009’ er op. Idioot om morgenavond afscheid te moeten nemen van iets waar ik al vanaf 26 April voor op pad ben, en waar ik met veel plezier aan gewerkt heb.
De expeditie loopt fan-tas-tisch. Ik mag er zeer weinig over zeggen, maar als je nú nog niks hebt gehoord van je deelnemende vrienden/familieleden, dan kan ik je wel vertellen dat ze vér gekomen zijn!
De expeditie belooft een briljante reeks te worden dit jaar, en is vanaf begin September te zien, op RTL5 uiteraard.
‘Eddy is het op de eilandraad niet eens met een expeditielid, óf hij probeert de kandidaten aan het lachen te maken met een gekke bek'Ff écht genieten van NL is er voorlopig nog niet echt bij als ik terug ben. Het is niet dat ik direct doorvlieg naar de UK (er zit een klein weekje tussen) maar in het land van Prince Charles, David Beckham en James Bond wacht me een volgend ‘Nu we er toch zijn’-avontuur. Hoe gastvrij zijn die Engelsen eigenlijk? Ik kan je nu al vertellen dat ‘t geen makkie gaat zijn om deze stijve mensen ervan te overtuigen, dat het leuk is, om mij en m’n crew binnen te laten voor een overnachting. Maar we gaan ons uiterste best doen er grappige, verbazingwekkende en ontroerende televisie van te maken! ‘Nu we er toch zijn, op vakantie’ is vanaf 19 Juli bij BNN te zien op 3.
En dan is er nog ‘El Dio’. Het muziekproject dat ik samen met Tom Bakker ben gestart. We maken loungy muziek, maar dan wel mét gitaren daarin, en we schreven 15 tracks die zowel qua verhaallijn als muzikaal geheel in elkaar overlopen. En dat ook nog met een heuse verteller er tussen! Het hele project gaat over een dame van in de 30, die in haar bizzy life eens een dagje vrij heeft. Hoe ze die dag invult hoor je op ‘Nicky’s Day Off’ van ‘El Dio’. Nieuwsgierig? Ons album is beperkt verkrijgbaar. Check
hier, daar kun je het album bestellen.
Well folks, tot back in NL
X
Eddy
Bron: www.eddyzoey.nl