Bijna weg bij BNN,...Tja, het voelt nog wat onwennig om straks een ex-BNN’er te zijn. De serie ‘Nu we er toch zijn op vakantie’ (in Engeland) loopt nog volop op de buis, en de reacties de wij ( m’n mannen en ik) krijgen zijn zo positief dat we natuurlijk weer denken ‘Hadden we er dan niet nog een paar jaar mee door moeten gaan?’
Maar helaas, dat gaat niet meer gebeuren, en op het hoogtepunt stoppen is ook zo gek nog niet. Je kunt nog 4x genieten van onze gastvrijheidstest in Engeland, elke zondag op 3 bij BNN tegen de klok van 22.00. Als je zondag niet kunt (omdat je bezoek hebt of zaterdag een date hebt gescoord en nog ligt na te neuken) dan kun je vrijdagavond bij BNN de herhaling zien. En anders ga je ff naar
www.bnn.nl, dan komt het ook altijd goed,...
Vanaf 3 september is het dan zover. Dan start Expeditie Robinson! 14 afleveringen lang spannende survival-avonturen vanaf de prachtige maar o zo meedogeloze Maleisische eilanden. We starten dit seizoen met alléén maar vrouwelijke kandidaten, en vrouwen die weten dat ze met alleen maar vrouwen anderhalve maand lang de kost moeten delen, die gaan raar doen tegen elkaar. Heel erg raar,...
Insiders vertellen me dat het de beste Robinson-reeks ever gaat zijn, dus dat mág je niet missen! 3 september, ’s avonds bij RTL5, met Evi Hanssen et moi!
Exact één week later start ook Ibiza 24/7. RTL5 besloot met 5 presentatoren naar het Spaanse paradijs te gaan om alle inns & outs van het eiland eens goed onder de lens te verkrijgen. Dat resulteerde in belevenissen met veel DJ’s, in ‘t uitgaansleven, tijdens aparte baantjes, maar leverde ook bijzondere gesprekken op met locals en toeristen. Ik rijd zelf nogal ‘ns rond in een taxi om toeristen en DJ’s te vervoeren. Ibiza 24/7 start 10 september, om 21.35, op RTL5.
En of dat nog allemaal niet genoeg is, is deze kogel ook door de kerk: ‘Take Me Out’ krijgt een vervolg! Jawel! The dating/mating-show goes on! Halverwege September starten de nieuwe opnames, dus als je daarbij wilt zijn, ga dan ff naar
www.rtl.nl/takemeout, dan kun je je opgeven als publiek, man in de lift of paneldame.
Het zou je leven wel ‘ns kunnen veranderen,... Of je houdt er gewoon een goed weekendje sex aan over, dat kan ook,...
'Dit weekend staat Eddy wederom op 'Zand' in Almere de
boel aan elkaar te lullen,... de mazzelpik,...'
Well, that’s it for now, behalve als je a.s. zaterdag (de 22e Aug) naar ‘Zand’ in Almere komt. Een festival met o.a. Blof, Van Velzen en Jan Smit. Samen met Jeroen van Koningsbrugge doe ik de presentatie, en dat zal wel dolle pret te worden!
Later!
X
Eddy Zoëy